• h80

Traderatråden nr 16

Tänkte lägga ut lite ikväll, men vilken dag ska man ha avslut? Kanske dumt med mitt i påskhelgen, vad tror ni om tisdag? (nästa tisdag alltså)

• h80
    AochJsMamma skrev 2010-03-26 21:00:04 följande:
    jag hade tänkt lägga ut lit ejackor ikväll, men väntar nån/några dagar pga påsken Men tisdagen efter bör funka
    Jag har också lagt ut jackor, det vill man ju inte vänta till slutet av april med
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 22:11:30 följande:
    Asså det är ju totalt stiltje på T just nu! Har inte fått ett bud på över ett dygnAvslut på söndag och jag börjar undra om man ska behöva skänka bort flera auktioner för samma billiga penning som förra gången.
    jag la ut en skaljacka för 1 timme sen o den är redan såld på köp nu

hoppas det kommer igång för dig med
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-03-27 11:54:55 följande:
    ja, så ändringsknappen så att säga är borta
    då kan du inte göra något, tradera måste göra det
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-03-27 12:23:51 följande:
    aha, ok. Har mailat Tradera, får hoppas att de fixar det innan avslut, trist om inte köparen kan buda liksom... har akdrig tänkt på det där med ednast sverige etc innan, får komma ihåg att ändra det till nästa gäng som ska ut.
    har också råkat ute för det, men de var snabba på att ordna det. Tog bara nån timme.
  • h80
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-27 22:51:31 följande:
    Märkligt, en person har budat på tre av mina solhattar i samma storlek? har de flera barn i samma ålder? eller räknar de med att ungen kastar bort dem? personen har budat på min solskyddsdräkt med. H*N har bara en massa psoitiva omdömen...tur.
    tror min tjej hade fler än 10 solhattar (i samma storlek) förra sommaren, så det är inget konstigt tycker jag
  • h80
    Jessika82 skrev 2010-03-28 14:36:29 följande:
    vad sätter ni set med byxa och tröja under
    jag brukar sätta det under tröjor
  • h80
    Jessika82 skrev 2010-03-28 14:40:12 följande:
    kallar du det set men byxa och tröja ??? jag har svårt att namnsätta kläderna med en säljande rubrik...
    jag brukar skriva matchande tröja o byxa (om det är det)
  • h80
    ominte skrev 2010-03-28 19:34:52 följande:
    Gud vad arg jag är Och ledsen! Loggade in idag på tradden och har fått ett negativt omdöme för första gången Kravet från säljaren var att få betalt inom 3 dagar och jag betalade inom 3 (på den tredje dagen för att vara exakt) och så får man neg!!!??Åhh är aååå arg att jag redan gav henne positivt för jag skulle vilja hämnas.GRRRRRRRRRRRR Hur får man henne att ta tillbaka det
    vad dåligt av säljaren. Hon fick ju sina pengar eller hur?
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-28 12:24:28 följande:
    Då har man åter igen avslut ikväll då. Vissa saker går så grymt dåligt att jag kommer få ångest när slutminuterna kommer om jag inte får några bud. Ja menar min småfolk lurvoverall, borde den inte vara uppe i över 200 iaf? Ska ladda en prolist i veckan men det blir inga 1 kronas utrop där inte. Nu kommer jag fega ur om det ska vara så här dåligt ett tag till.
    neeeeej, jag som skulle ninja din småfolksoverall, missade den. Suck vad gick den för?
Svar på tråden Traderatråden nr 16