Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-03-26 20:11:47 följande:
    Tänkte lägga ut lite ikväll, men vilken dag ska man ha avslut? Kanske dumt med mitt i påskhelgen, vad tror ni om tisdag? (nästa tisdag alltså)
    Jag la precis ut lite med avslut på måndag,,, dvs 5 april
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-03-28 22:29:11 följande:
    Hehe.. min sambo sålde saker för första ggn nånsin på Tradera denna vecka, med avslut ikväll. Sålde diverse bildelar (ja han meckar och sånt), och på 7 auktioner dog han in över 10 000....!! Gissa vem som fått blodad tand..? Det lustiga i kråksången är att jag har hjälpt honom lägga upp auktionerna (med prolister), och jag servar honom med att maila köparna när varan är skickad, tar reda på fraktpriser osv.. och har ordnat automatiskt vinnarmail. Och inbetalning till gissa-vems-konto? Annars kan man ju inte hålla koll...
    Så kul!
  • Pumanprinsen
    Elina73 skrev 2010-03-29 10:59:58 följande:
    Vad gör jag nu? En köpare på ett paket jag hade ute ville bara ha EN klänning från det o det var ca 30 plagg Hon har betalat det som paketet kom upp i så jag har inte förlorat på det, men kan jag lägga uit det igen?! Det blev inte dyrt men jag hade massor av besökare på det så många har ju redan sett det. Hur skulle ni reagera på att se samma paket ute en gång till? Vill ju bli av med grejerna....
    Inget konstigt att lägga ut det, köparen ville bara ha en klänning och att du skulle behålla resten så klart du kan lägga ut det igen.

Du kan ju ge information om du villl varför det är ute igen.
Svar på tråden Traderatråden nr 16