Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Nja asså vi hade bodysar till 74:a och har 3 st i strl 80. sen har vi bara tröjor. tycker det är mycket smidigare. men bodysar kan vara bra ibland med!

sen är jag så att jag tycker det är snyggare med tröja på han ;D och han gillar att taz upp tröjan och visa magen =)

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 10:24:05 följande:
    SaraEu: Helt ot, men hur stor är din kille? Jag tycker Anton är lite smal runt magen så har han tröjor ibland så tappar han byxrona fast dom är inspända eller knytna. Han väger 10,5 kg och är 82 cm. Född 21/9-08
    oj jadu han är en pygme! ;-D nej då, men senaste vägningen och mätningen vid 15månader så var han 75lång och 9600gr, född 26/10-08

Vi har de problemet med, måste tänka varje gång man köper byxor. Lindex plysch stjärnmjukisar sitter bra, lite löst men sitter kvar i midjan. så de är enda mjukisarna som sitter bra.

sen är det "bara"  Nova Star jeans som sitter väldigt bra på han, måste sy en ett par jeans från kappahl i mudden då de vart fula då man spände in i midjan så syr midjan smalare bara=)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 10:33:56 följande:
    Sara Eu: Ja då är din son inte heller nån tungviktare:) Jag har ett par POP jeans till Anton som jag tycker sitter bra, resår i midjan och man kan spänna in dom på insidan.
    nej precis en lite fjutt, längden har han nog dragit iväg på lite sen dess, vill ner på bvc och mäta helst då han hade sina 74:a kläder fram tills för 3 veckor sedan, då växte han ur ALLT tröjor och byxor på 1vecka, allt blev för litet. så han är nog längre=)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

får inte till de där med Prolister.

har lagt in alla annonser men får inte in de på internet :S

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Pumanprinsen skrev 2010-03-24 12:13:17 följande:
    har du tryck på ladda upp?
    jo, men de popup fönsteret är helvitt, blir inte något inloggningsfönster där :S
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

popup spärr? {#lang_emotions_cool} 

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

funkar inte heller. fan..
    måste jag lägga upp de IGEN det vanliga viset =/

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

Vi behöver en skaljacka, och vill ha POPs bra kvalitet.

Undrar om jag ska köpa en blå ny med lappar 450kr
    el.
    bra begagnad brun för 300kr

hjälp mig bestämma!

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 18:26:25 följande:
    H80: Tycker du ska lägga ut nu för jag är nyfiken på vad det är:)SaraEu: jag hade köpt en ny för 450 och blå:) Finns inget finare än blå skaljacka och matchande mössa:9 ( ha ha bara för jag köpt marinblå till mina söner)
    hmm, jo jag funderar på det!

ska se vad min babybjörn drar iväg till för pris bara.

450+ frakt schenker 33 kr så tjänar man ju ändå 200kr från nypriset vilket är fullt överkommligt! eller hur?
    Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16