Inlägg från: Virrpirr |Visa alla inlägg
  • Virrpirr

Traderatråden nr 16

Skit vad Tradera går bra nu alltså! Två köp nu på helgens "gratis" auktioner som jag tyckte att jag satte rätt högt pris på. Har sålt för nästan 3000 dom senaste två veckorna typ.

Ångrar nu att jag sålde PoP termobyxor, Vinterjacka, Fleece ställ och mössa för 450 inkl frakt på blocket. Känns som man hade fått det dubbla så bra som Tradera går nu.

• Virrpirr
    ominte skrev 2010-08-23 21:16:58 följande:
    Problemet (som jag insåg igår när jag rensade ut) är a tt jag har köpt på tok för mycket kläder åt henne som hon knappt har använt. Det var nog rätt nyttigt att göra det, för idag kände jag knappt nån köplust när jag gick in på lindex och såg alla fina höstkläder

Här är kvällens fynd, hoppas att den är lagom åt min 94-centimetare, tyckte det var ett bra pris
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Mycket bra fynd :) Tror att den kommer bli helt perfekt! Min son är 88 cm och vår Molo overall i strl 98 är stooooor. Tror tyvärr inte den kommer funka förrän till våren typ.
  • Virrpirr
    star67 skrev 2010-08-24 09:33:35 följande:
    Hur mycket ska man betala för en sånt stl 80 ?? är den av äldre modelar?? står att den inte har använd på dagis och är i mycket fin skick, färge görn jag giller inte men om priset passar tar jag den
    Max 300 skulle jag betala för en sån. Det är väl en äldre modell va?
  • Virrpirr
    fru jönsson skrev 2010-08-29 23:20:04 följande:
    Virr-pirr - de skorna säljs/såldes på stadium.se nyligen, den säljaren måste ha bunkrat ;)
    Aha åfasiken, de säljs inte längre eller?
  • Virrpirr
    Virrpirr skrev 2010-08-29 23:08:08 följande:
    Skulle ni handla av denna säljare?

www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...

Tänker då främst på adidasskorna. Verkar ju lite skumt och säljaren har inga omdömen..
    Tog ett par för "köp nu" . Lite av en chansning men hoppas säljaren är seriös.
  • Virrpirr
    NoelochJack skrev 2010-08-30 09:11:26 följande:
    Du får hålla oss uppdaterade, jag är också sugen
    Will do. Har varit på jakt efter ett par sådana. Tog strl 25 till sonen som har 14 cm fötter.
  • Virrpirr

Kvällens fynd:

En Turkos Molo Lurv (strl 92) i fint skick för 170 inkl. frakt
    Me löööves blocket Guld i mun

Svar på tråden Traderatråden nr 16