• h80

Traderatråden nr 16

Stormis skrev 2010-12-18 20:40:16 följande:
    Wohoo, uppladdningen av 62 sköna är igång Cool. Och på andra försöket *glad*, men jag förstår inte varför den ska stå och tugga först, för att sen starta vid omstart om man tar bort första bilden (alltså det är så varje gång, så det har inget med bilden att göra som programmet påskiner).
    usch Flört dina auktioner är farliga.....jag fick bara upp 3 ikväll, får se om jag orkar fler imorgon
  • h80
    star67 skrev 2010-12-20 12:11:24 följande:

i vilken låda får man paketet snabbare?? röd eller gul??

den röda är väl bara för julpost
  • h80
    anette 81 skrev 2010-12-21 10:49:24 följande:
    en tjej vann ett par tights av mig, men dom verkade ha kommit bort i posten men hon gav mig positivt omdöme ändå och jag gav henne omdöme. Men nu har jag fått tillbaka tightsen, tydligen så hade adresslappen ramlat av så dom skickade tillbaka dom till mig, men nu har jag inte kvar henne adress så jag får inte tag i henne.
    kan du inte se adressen på tradera?
  • h80
    Sophie81 skrev 2010-12-27 08:12:31 följande:
    godmorgon!
    nä, inga bud under natten heller. *tråkigt*

Men såg bl a detta... Dessa tygstycken som säljaren säljer har jag sett i flera webbshoppar för ca 30 kr styck i ord pris.
    www.tradera.com/Smafolk-apple-print-tyg-70x70...
    jag har inte heller fått några bud :(

de tygen kostar 39kr om jag inte minns fel.......har en hel hög hemma som jag ångrar att jag köpte (det var itne så mjukt som jag hade tänkt mig) skulle kanske lägga ut dom på tradera, folk verkar ju inte ha koll på vad de kostar
  • h80

hur går det för er andra? tycker inte alls det går bra Rynkar på näsan

• h80
    Flickmamma skrev 2010-12-28 00:40:31 följande:
    det beror nog på de höga utropen, du har tex 95 kr i utrop på ett par använda randiga leggins från pop. Jag betalade 20 kr för både tröja och leggins från pop i vitt och marint.
    vill inte sälja det blillgare, t.ex. pop-legginsen är använda 1 gång. Det gick ett par likadana för över 200 på t för inte så länge sen.
    Tycker det är så svårt att sälja i princip nya saker för några kronor, speciellt märkeskläder
  • h80
    Flickmamma skrev 2010-12-28 12:39:36 följande:
    jag förstår hur du tänker men det är svårt att få igång auktionerna när det är höga utrop.
    ja, det är ju det
  • h80

wiiee Glad nu blev jag lite gladare, fick precis bud på en av mina auktioner med riktigt högt utrop

• h80

pust, nu har jag iallafall bud på de som avslutas ikväll, hoppas på några ninjor också

Svar på tråden Traderatråden nr 16