Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

MiniM3 skrev 2010-08-09 16:40:02 följande:
    Vilken av p&t har du beställt nu?
    En Dash..kanske kan vara värt det då den har ändringar på de detaljer jag störde mig på ang SportenDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sådär..nu anser jag mig vara "färdigfotad"-det måste jag vara med tanke på att jag nu tömmer minneskortet på 2437 bilderFörvånad
    Sen har jag iofs fotat i sisådär 3 dagarDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-09 18:43:20 följande:
    Oh my god!
    Jag vet- heeeelt galet
    MiniM3 skrev 2010-08-09 18:52:28 följande:
    2437???? :O herregud vad mycket ..
    har du då bara knäppt 1 kort per plagg? 
    Nope- jag knäpper väl i snitt runt 10 kort per plagg fast denna gången var det mindre i snitt- jag har ungefär 300 auktioner bland mina bilderSkäms
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mandarin skrev 2010-08-09 19:17:29 följande:
    Var hittar jag min köpares adress?
    Sålda/fler alternativ/orderbekräftelse eller i sålt objekt mailet från Tradera
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-08-09 19:20:04 följande:
    Sålda/fler alternativ/orderbekräftelse eller i sålt objekt mailet från Tradera
    just ja...även i plocklistan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    trolltriss skrev 2010-08-09 20:33:28 följande:
    har lagt ut min första av min samling neongröna molo overaller.... har ju fyra stycken ...
    OCH en lila,,,, och en blå,,,, och två regnbågsfärgade,,,,,,
    behöver få in pengar och har en hög, men det blir inget idag inte!

Tänker tömma mina garderober på allt molo ( skall sluta med det !!! ) - overallerna , byxorna och jackorna...
    OCH vill nog behålla regnbågsfärgat, så lamm tröjan och dalmatinerna lär väl ryka nu då....

Har en hög med räkningar i slutet av månaden och ingen inkomst,,,,,,,,,

SKALL MAN LÄGGA UT "vanliga" vinteroverallen och sånt redan också eller skall man vänta en månad????
    Men men varför sluta med Molo??
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-10 17:30:23 följande:
    Asså det måste ju vara nåt fusk med den där hunden! Jättekonstigt att den helt plötsligt kan få 100 röster bara så där....undra vem som skickat in den och på vilket företag den personen jobbar. Nåt konstigt är det ju....
    Ett där det finns många datorer troligen och som även har datorer i sitt kontaktnätDrömmer
    Som sagt...tror ändå inte att juryn väljer den som vinnare
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jag har ikväll än en gång fått det bekräftat att Schenker är oproffsiga och att det är många lyckokast att paket hittar hem..
    Min vagn från England hade kommit men var den var visste ingen! Tre samtal till kundtjänst senare lyckades jag få rätt på löp-nr och efter att jag själv fick pallra mig till ombudet så stod där visst ett paket till mig.Dock behövdes det ingen pinkod enligt kundtjänst men det vill visst ombudet ha..så jag gjorde som de sagt till mig dvs hänvisade till kundtjänst. Det gick inte,förrän jag lackade ur
    No more SchenkerSkrikandes

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-10 19:45:47 följande:
    Nämen va fan! Va är det för skitföretag då! Har bara haft tur att paketen har kommit fram när jag skickat då verkar det som. Kanske nån som vill jäklas med dig där kan man ju börja tro?
    Ha ha ja det kan nog tro, kanske kan vara sanning i det också med tanke på att jag tvingat länskontoret att läxa upp mitt ombud angående scanningsrutiner-detta efter att de visst glömt scanna mina paket så de var visst "borta"! När min Pappelina sen försvann så fick mitt obud skit igen pga bristande säkerhet,något som jag inte klandrar de för faktiskt..Schenkerterminaler är fulla av folk som inte har där och göra, spring hit och dit,noll koll- inte konstigt att paket försvinner egentligenObestämd
    Stormis skrev 2010-08-10 19:47:50 följande:
    Puh att vagnen är hemma. Men förstår om du nu gör verglighet i en hata-Schenker-klubb på FB
    Jaaa- vilken glädje Makens enda kommentar var" Jag fattar inte dessa som kör klumpvagnar a`la Brio/Emmaljunga när denna vagn finns!"
    Jag hatar inte Schenker...Jag bara skarpt ogillar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-08-10 19:57:41 följande:
    Ha ha ja det kan nog tro, kanske kan vara sanning i det också med tanke på att jag tvingat länskontoret att läxa upp mitt ombud angående scanningsrutiner-detta efter att de visst glömt scanna mina paket så de var visst "borta"! När min Pappelina sen försvann så fick mitt obud skit igen pga bristande säkerhet,något som jag inte klandrar de för faktiskt..Schenkerterminaler är fulla av folk som inte har där och göra, spring hit och dit,noll koll- inte konstigt att paket försvinner egentligenObestämd
    Stormis skrev 2010-08-10 19:47:50 följande:
    Puh att vagnen är hemma. Men förstår om du nu gör verglighet i en hata-Schenker-klubb på FB
    Jaaa- vilken glädje Makens enda kommentar var" Jag fattar inte dessa som kör klumpvagnar a`la Brio/Emmaljunga när denna vagn finns!"
    Jag hatar inte Schenker...Jag bara skarpt ogillar
    ...glömde.....

Jag är såå glad att min vagn numera är svart och inte röd -eller blå heller för den delen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16