Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Ja jisses- jag har ägnat denna lördag åt att rota fram,tömma lådor och fota kläder! Jag är inte klar änDrömmer
    Min positiva tanke i det hela är att när alla högar som täcker vardagsrummet(på riktigt!) har flyttat så är jag nästan back on track dvs kan då endast sälja sådant som är urvuxet
    Men det är en lång väg att vandra....

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lilla fru snigel skrev 2010-08-07 21:44:55 följande:
    Man får inte länka till sina egna auktioner. Bäst du ser till att ta bort inlägget innan någon hinner anmäla...
    Jo då-numera får man länka till sina egna auktioner...även om man bör hålla det på en lagom nivå!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-07 21:45:55 följande:
    Haha du är så roligGlad Jag brukar tycka att jag har mycket att sälja men du har ju alltid 10 gånger mer Glad

Men många pengar blir det ju i kassan då för dig, de är ju nice!
    Jojo men inte ens jag min gamle smålänning kan se pengarna bakom jobbet just nuKräks Min man höll på att krevera när jag bad honom lyfta ner mina gömmor,nästan så att jag gjorde det också eftersom jag helt hade glömt alla eller rättare sagt H U R många höstauktioner som låg däri
    Jag vet iaf vad jag har att göra imorgon
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    StaffenAssar skrev 2010-08-07 21:51:39 följande:
    Eftersom det var mig du citerade så får väl jag också svara att jo, det får man
    Där är ju du! Minymo-overallen som du säljer har vi en likadan som ska brukas i höst-sååå finTungan ute Antar att du har bara gott att säga om den
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    trolltriss skrev 2010-08-07 22:03:29 följande:
    ingen som vill ge mej en hint om vad jag skalll sätta för köp nu på den neongröna MOLO overallen?
    Beror väl på skicket? Använt skick hade jag nog satt 799:- på
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-08-07 22:12:31 följande:
    Kallar tom DU det för gömmor nu
    Ha ha ha- jo men som gemensamt ord för 5 papplådor,2 undersängenlådor och två garderober så verkade gömmor vara ett bra ord
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-08-07 22:23:57 följande:
    Tror att min make skriver under på det
    Min gjorde det.....

..................

till en början
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-08-07 22:24:29 följande:

hej i tråden, länge sen jag var inne! Haft sommarlv...men snart dags att ge sig ut i T världen igen..sitter o fnular på köp nu priser, har börjat tycka att det är sååå svårt! Speciellt för beggade saker... tex WS från POP i nysik, de kan ju gå rätt högt, men vill ju inte övedriva heller....svårt, svårt
    Hej

Kör 1 kr i utrop så lär det inte spela någon roll vad du har för köp-nu*spricker så gott om alltid*!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16