Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-07-14 19:23:33 följande:
    funderar oxå på att lägga ut

nån som vet?:
    om jag lägger ute med utropspris 1kr o det inte blir sålt, vad får jag betala då? om jag lägger ut med utropspris o det inte blir sålt, vad får jag betala då?
    www.tradera.com/help/HelpPage.aspx
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-07-15 07:32:45 följande:

Tycker Tradera verkar gå rent ut sagt apdåligt. Har haft lite grejer ute på sistone, men det blir ingen budgivning och många saker går osålda. Budar själv ingenting heller för det finns inget jag vill ha, och orkar inte sitta vid datorn så här i sommarvärmen... så det blir till att vänta till augusti till nästa omgång för mig.

Lite sur också över att det är så OTROLIGT många varumärkeskopior på T...!! Funderade själv på att lägga ut ett par nya Rayban-solglasögon, men det är ju typ enbart kopior i den kategorin så mina försvinner ju bland alla oäktningar. Ett par glasögon inköpta för 1600 kr med kvitto från butik har jag ingen lust att skänka bort för 0-300 kr som alla fejkbrillor går för. Funderar på att prova på Ebay i stället, men det är alltid krångligare med utlandspost och paypal osv.

Fast om du har med kvitto(där du t ex kan zooma in butiksnamnet)så tror jag att du ska kunna sälja dem högt.
    Och dina omdömen visar ju att du inte alltid säljer glasögon och att du är seriös dessutom.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pildi skrev 2010-07-20 07:43:11 följande:

Hej!

Hur tar jag bort negativt omdöme?

Du kan bara ta bort det gemensamt med köparen/säljaren
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-07-21 18:35:38 följande:
    Vågar man skicka nått som vägen 108-110 gram inkl emaballage med bara 2 frimärken?? Drömmer
    Japp- med avsändare dockCool
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-07-25 09:10:46 följande:
    man kanske kan åka på en finlandskryssning (bor i sthlm)
    fabler skrev 2010-07-25 07:02:27 följande:
    jag hittade jätte fina ullstrumpor till sonen förra vintern som ser ut som vanliga strumpor. dem va på lindex tror jag men vi har även från pop o intersport. Ull suger inte åt sig vatten på samma sätt som bomull och blir därför inte lika kallt så de rekomenderar jag verkligen att du kikar efter. Finns ju även fina ullstrumpbyxor.
    Ullstrumpbyxor, sticks de inte?
    Rekommenderar annars Pops funktionsstrumpor eller ullfrottè
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-25 19:49:54 följande:
    Köpte en skaloverall i våras som användes några gånger bara. Storleken är 74 och det är inte något speciellt märke på den. Säljer sånt nu eller är det en för liten storlek att lägga ut på T?

Lika bra att sälja den då lillan inte kommer kunna ha den i höst iaf. Har 2 nya i nästa storlek som väntar, en katvig och en Pop så jag vill gärna bli av med dennaGlad Nån som har erfarenhet av lite mindre skaloveraller, om de går bra eller?
    Är det den lila så lär det gå bra tror jag
    Tettan skrev 2010-07-25 19:52:50 följande:
    Ni som brukar packa i mailing bags - kan man skicka bebis skor (stl 20-21) i såna?? Håller de??ps - ytterkkläder har jag mycket i stl 98/104 som ska ut, men det kanske dröjer några dagar...
    Japp-jag brukar skicka skor större än så inlindade i hushållspapper och extra tejp runt mailingbagen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jahapp- nu ska jag ta tur med j ä t  t e högen med kläder som ska fotasKräks
    Funderar allvarligt talat på hur alla dessa kläder har lyckats komma hitDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-27 13:54:17 följande:
    En liten förklaring kan väl vara 4 salger på en vecka eller nåtDrömmer
    Haha- ja det är nog sant fast det är faktiskt inget plagg därifrån som ska ut- mycket nöjd med allt därifrån
    Jag tog mig i kragen igår och öppnade växalådan och jag ska inte köpa ett endaste plagg till i storlek 80*loooovar*
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-27 14:03:51 följande:
    Haha, lovar är ett ord som inte riktigt har den betydelsen för oss shopoholics som det har för andraFlört

Jag har också en liten hög i 80. Men det får fortfarande plats mycket mer i lådorna. Min lilla använder ju 74 och lär göra det ett bra tag tillkan jag tro.

Kollade igenom mina lådor för ett tag sedan. Råkade ha 2 lammknappisar och 2 badgesknappisar som var lika storaTyst Visserligen olika storlek på dem, 92 och 98 men lika stora. Så det blev till att sälja en av varje på stört där.
    Jag hittade faktiskt bara en dubblett och det var en Moloklänning,lila med stjärnor och lång ärm..Den tror jag inte blir såå svår att sälja.
    Nu har jag lyckats fota nästan alla plagg i stl 80(hittade visst fler gömmen efteråt) men nu har jag koll så här blir det inga fler dubbletter. Detta gjorde jag med maken hemma-det enda han sa var"Ja ja, bara du har roligt så"
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16