Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Oj oj mina går ju inte så bra, hur går det för er ? {#lang_emotions_surprised}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Yosa skrev 2010-04-04 19:33:00 följande:
    Det går skit men auktionerna Men inköpen går bra Fyndade en pop t-shirt till dottern för 1kr plus 24 i frakt
    Vad skoj fynda 2 POP-plagg och 3 MeI plagg för 75 kronor samanlagt =)

Tänkte slänga ut lite nytt idag visserligen högt utrop men men kan ju funka, eller {#lang_emotions_undecided}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    ominte skrev 2010-04-04 20:42:09 följande:
    Tror att det kan bli extra svårt just nu iom att folk varit på påskledighet och kanske gjort av med extra pengar.. Jag kommer satsa på barnbidraget med de stora grejerna.
    vilken stl? =)
    Den Osynlige skrev 2010-04-04 20:55:22 följande:
    fy fan på ren svenska för desperata köpare! jag hade avslut den 27/3. i alla auktioner står det klart och tydligt att jag/vi skickar varorna EN gång per vecka Under denna vecka har jag postat varorna tre dagar i rad. ikväll ringde min pappa ursinnig efter ha fått ett riktigt otrevligt samtal från en köpare!köparen var  arg och uselt otrevlig! hon ringde till mig och var riktigt oförskämd!hon betalade d
    Hade blivit rejält rädd =O usch {#lang_emotions_cat}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

jag kommer inte köpa sandaler förrän i maj möjligen, dottern växer som en galning just nu {#lang_emotions_sunny}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maggan75 skrev 2010-04-05 20:28:08 följande:
    Fått ut 20 auktioner till ... har fotat  en hel del har 50 till som ska ut en annan dag
    skoj får kika in då =)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    h80 skrev 2010-04-05 22:02:59 följande:
    Att jag faktiskt inte hade köpt något nytt o inte betalat för det heller o att man fick räkna med att det var slitet om man inte köpte nytt. Om jag ville ha något i fint skick så var det bättre att jag gick till affären o köpte nytt.
    Vad heter hon, råkade också nyligen ut för en =(
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    ominte skrev 2010-04-05 22:11:51 följande:
    Ja, skriv ut dem här i tråden så man kan spärra. HATAR oseriösa köpare och säljare som skiter i sina åtaganden..grr
    Kolla efter de =)

Alltså jag är sämst på att buda, missat ALLT jag ville ha i min minnes idag {#lang_emotions_surprised}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Litet moln skrev 2010-04-06 21:32:48 följande:
    Varför tar vissa säljare ut högre avgift för porto än vad de sen sätter på paketet? Blir så arg, det är 3:e gången detta händer på kort tid. Idag hade jag betalat 24 kr men satt bara 12 kr på, förra gången hade jag betalt 36 kr och där satt 24 kr osv...!!! Gör folk detta för att tjäna lite extra eller varför???? En gång har jag mailat och fått tillbaka 12 kr men jag orkar inte, ger dåligt på fraktkostnaden i omdömet istället! Händer detta er andra också och vad gör ni?
    Har hänt mig att de blivit så då jag ofta skickar 30 brev på en gång och har inte koll på om något blir högre eller lägre. Kontakta säljaren! 

Ibland är mitt ombud hur pettiga som helst när det gäller skrymmande tex
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16