Traderatråden nr 16
Tror ni det är lönt att lägga ut en långärmad POP tröja eller vill folk bara köpa kortärmat nu?
Tror ni det är lönt att lägga ut en långärmad POP tröja eller vill folk bara köpa kortärmat nu?
Längesedan jag var här sist! Har varit iväg en dryg vecka på Teneriffa, blev lite längre vi fick stanna pga askan. Jag var väldigt glad att jag inte hade lagt ut saker på Tradera under tiden!
Men ikväll så fort barnen somnat så tänkte jag lägga ut igen
Nu har jag fått mejl av en från Finland som vill buda på en av mina auktioner. Hur gör man då med portot?? Det blir väl dyrare att skicka dit än inom Sverige?
Avslut ikväll för min del och det går väl hyffsat. Men jag fattar inte varför en jättefin sommarklänning ligger ganska lågt??
http://www.tradera.com/POP-Polarn-och-Pyret-sommar-klanning-strl-68-fint-skick--auktion_302966_112241725
Den är i nyskick och jättefin men ändå inte många bud. Får hoppas att nån har den i sin minneslista:)
Oj nu var det längesedan som jag var på FL! Men nu efter sommaren har jag lagt in lite nya auktioner så då måste jag ju kolla in här:)
Ikväll har jag avslut och jag kan ju bara hoppas att vissa auktioner höjs! La ut ett par pyjamasbyxor från POP, Eco, dom är väldigt fina och knappt använda. Dock ingen tröja till men jag trodde att det skulle gå bra iaf. Men dom ligger bara på 13 kr!