Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-23 12:41:21 följande:
    Återköp eller en del av summan tillbaka
    jo de va de jag "begärde" i mailet, del av summan tillbaks  då jag förhoppningsvis får bort fläckarna med galltvål som brukar funka på allt. för jag gillar ju byxorna så vill inte lämna tillbaks dom. isf blir det extra dagis byxor sen om de inte går bort helt.
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Rokka Jill skrev 2010-03-23 17:30:43 följande:
    fyfan jag hade sagt ifrån!
    jo har mailat och fått svar. men de ligger i tvätten nu.
    nyskrubbade med galltvål.

så ska höra av mig till henne imorgon, om fläckarna är kvar så sa hon att självklart ska de kompenseras. men hon påstår sig aldrig sett fläckarna?:S
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    h80 skrev 2010-03-24 08:42:43 följande:
    Jag väntar på ett paket från schenker o nu står det såhär:Paket har avgått sorteringsterminal. Invänta avisering Tror ni att det kommer snart då? Är det nån idé att vänta med att gå till affären?
    de kommer väl innan helgen iaf, men du måste ju ha 2 olika nummer som kommer med aviserings mailet då de ligger hos utlämningsstället.
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

Jag fick aviseringen senast schenker paket:

"du har ett snart ett paket att hämta" den 8:e mars
    Den 10 mars kunde jag hämta ut det, så de gick nog ganska fort den gången "bara" två dagar

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    h80 skrev 2010-03-24 09:18:46 följande:
    det mailet fick jag i fredags
    oj, ja då borde de komma idag, då det står 2-4 dagar i det. hoppas de kommer idag då men somsagt du måste invänta de då det står löpnr och pinkod som du ska ha med.

glöm dessutom inte legitimation, gjorde de misstaget själv en gång!
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    h80 skrev 2010-03-24 09:24:03 följande:
    åh, tack för tipset, det hade jag garanterat glömt :)
    =) ingen fara vet hur taskigt de känns att ha gått ner och glömt de viktigaste.

påväg att göra de igår då jag skulle skicka första paketet med schenker. glömde kvitensen hemma. som tur var hade jag bara hunnit 200meter =)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

fick första säljande bud på min bärsele igår. måste bara ner och dubbelkolla vikten och om det blir billigast att köpa en färdigfrankerad påse kanske.

hur paketerar man en bärsele man inte har kartongen kvar till på bästa sätt?

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

har inga mailing bags. hmm.. om man tar dubbla icakassar eller dylikt och tar sedan packtejpen till flyttlådorna så det blir "mindre" och bättre paketerat kanske? =S

jag brukar aldrig skicka större saker  =P dessutom återanvänder jag alltid de mailingbags jag får mina köp skickade i och så. tyvärr hade jag ingen större mailingbag som låg omkring =/

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 09:28:17 följande:
    Kul att det går lite framåt med min fleece jag har ute nu:) Men knappt nån som vill ha en fin solhatt eller en vår jacka. Och jag fattar inte med en POP body som jag har ute och den är hur fin som helst, lillkillen växte ur den fort. Men den har inga bud och går ut imorgon:( ibland undrar jag om jag skriver fel saker om plagget liksom.
    Smultronhjärta skrev 2010-03-24 09:34:39 följande:
    Jättefin tycker även jag och bra priswww.tradera.com/POP-Polarn-och-Pyret-rod-body...
    vi använder ju inga bodys längre i den storleken, men jag  tyckte om den bodyn, så jag ska hålla dne på minnes listan iaf och se vad som händer!
    Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16