Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-06-19 23:00:19 följande:
    Såg ditt inbox men såg då också att du redan hade fått svar här i tråden

Jag är nu klar med min prolist inför imorgon- 50 auktioner var det länge sen jag la utDrömmer
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Spännande, något där för mig, tro? Drömmer
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-06-19 23:06:41 följande:
    Nja..några plagg finns det tror jag...Efter 50 auktioner så är jag rätt snurrig kan jag säga
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★

..när borde jag klicka in på T imorgon då, tror du Flört, efter åtta, eller?

• Mawe123

Trodde det var min dator som fått psykbryt, men det är tydligen Tradera själv som brutit ihop, så förb irriterande, locka med lägre avgifter också pallar inte ens systemet anstormningen {#emotions_dlg.djavulsk}

• Mawe123
    h80 skrev 2010-07-18 20:18:40 följande:
    har också anmält
    sitter och anmäler nu, blir så irri på såna auktioner, väljer ni missbruk av varumärke el. vilseledande rubrik?
  • Mawe123
    StaffenAssar skrev 2010-08-01 10:32:33 följande:
    Jag väntar lite, med både åkpåse och overall. Fast bara ett par veckor tror jag
    Jag la ut en åkpåse på blocket igår http://www.blocket.se/vasterbotten/7_AM_Enfant_Akpase_28702284.htm?ca=2&w=1

Många som hört av sig men den är inte såld än..

Tror ni att det går bättre med liknande "större" grejor på T?

Jag säljer barnkläder på T, men saker som åkpåse och vagn på Blocket, tänker jag fel där kanske?
    Hur gör ni andra?
  • Mawe123
    Mawe123 skrev 2010-08-01 16:18:52 följande:
    Åkpåsen blir nog såld på Blocket, satte kanske ett lite för lågt pris, men har fått ut lite fina molosar bl a på T ändå:

www.tradera.com/search/result.aspx?alias=midi...
    Jag la ut 6 auktioner i eftermiddags och nu är 4 sålda på köp  nu, har visserligen satt bra priser, men det blir inga förlustaffärer, tycker T går rätt bra ändå trots sommar Solig

Hur går det för er andra? tycker själv det är så kul att lägga upp annonser med köp nu på söndagarna, för då är det stor chans att grejerna blir sålda!
  • Mawe123
    StaffenAssar skrev 2010-08-04 20:25:54 följande:
    Åh, jag blir så otålig! Nu velar jag verkligen om jag ska lägga ut overallerna nu iaf Obestämd Det verkar ju ha dykt upp en hel del de senaste dagarna tycker jag. Och jag gillar att ha mycket ute för då hoppas jag att folk hittar de andra auktionerna också... Och vågar man 1 kr utrop? Jag hade det förra året på en reima stl 92 och en pop stl 80 och fick bra betalt, då hade jag avslut typ 28 augusti tror jag... Den reiman var dessutom i sämre skick än denna... Men törs man? Har en ny molo overall stl 104 som ska ut också, men den tror jag inte att jag vågar ha 1 kr på...
    Det är dessa vinterkläder som ska ut isf (fast molon är inte med här):
    www.blocket.se/stockholm/Vinterklader_pop_pol... 
    Vilken färg är molon?
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-08-09 15:06:49 följande:
    Jag har haft flera paket som nästan har kommit bort..dvs missats scanningar här och där, ett som verkade ha hittats av en slump. En Pappelina som jag skickade i början av sommaren kom bort,inte ens en ursäkt fick jag även om jag en månad senare blev ersatt av Schenker(slutbudet på T+frakt)
    Paket som har skickats till mig har jag fått hämta på fel ställen m.m.
    Jag är som sagt orolig för min P&T som är på väg hem från England-i mitt fall med rätta
    Helt Ot men jag har kollat lite på en PT explorer, som single vagn.. har du erfarenhet av hur din son rymms i PT:n tror de är ganska lika stora våra söner, om jag inte blandar ihop..

Letar en lite större vagn och läste att den hade drygt 60cm högt ryggstöd..

Pramworld säger sig inte få skicka till mig, att de inte får skicka från england internationellt, men har hittat ett annat företag i england som skickar och en i usa som också skickar.. men jag vet inte om han är för stor för en sån vagn.. grubbel grubbel..
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-08-09 15:22:23 följande:
    Jag har funderingar på Explorern jag också- jag är P&Tfrälst så den lär nog få flytta hit... P&T som singelvagn funkar lätt upp till 5 årsåldern

Jag har också mailat med Pramworld och fick samma svar som du..
    Men hur blir det med benen, blir de mycket böjda -om du förstår hur jag menar.. med fötterna på fotstödet alltså? Är sitsen mkt hög? Många frågor, men Buggan ska flytta och min gamla sulky har varken liggläge eller suflett så jag måste nog ha en vagn till tror jag.
Svar på tråden Traderatråden nr 16