Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Lottilina - tack

Underbara ungar - kattvig här också Tungan ute 

• StaffenAssar

AnnaFreja - ja, typ så. ' hej kan ni ta bort omdöme gällande auktion nr XXX' skrev jag och fick någon dag senare svar att omdömet var borttaget

• StaffenAssar

Nu har jag fått ut lite auktioner ikväll, fast jag törs inte chansa med utrop nu, så de är höga. Men bl a nya nova star harem och ganstar baggy jeans måste jag väl bli av med ändå tycker jag...

• StaffenAssar
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-12 14:58:53 följande:
    Nä jag har inte skickat gårdagens ännu jag gör det i helgen tänkte jag. Har 2 ute nu men det kommer att komma ut många här framöver. Grabben växer ju som tusan så han måste snart gå på stl 110/116 :)
    Kan finnas ännu en spekulant på småfolk stl 98/104 här Oskyldig
    Fast inte på den som ligger på t nu...
  • StaffenAssar

Nu har jag fått ut några ynka auktioner till Superkul att en hann gå på köp nu innan jag ens var klar med den sista auktionen, på 7 minuter, det är nog mitt rekord

• StaffenAssar

Mamma till Simon - jag instämmer med övriga och tycker du gjort helt rätt och att du är snäll som ens erbjuder återköp! Dessutom är min son snart 4 och han har stl L på ns mössa... Du ska verkligen inte betala frakten iaf, det är en principsak tycker jag!

• StaffenAssar
    ominte skrev 2010-11-19 21:40:12 följande:
    småKOLKET till o med..
    Haha, ja, nu har h*n ändrat? Såg att både utrop och köp nu var ändrat också? Kanske någon som läser här
Svar på tråden Traderatråden nr 16