Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-08-25 23:32:03 följande:
    Liknande situation har jag varit med om. Nybörjaren betalade dagen efter avslutad auktion, men vi hade ingen som helst kommunikation. Hon vägrade helt enkelt. Men jag vet vad det är för person så...
    Hursomhelst. Tycker du borde göra det. Kan du frakta med Schenker är det bra också : )
    skrev ju somsagt en tilläggskommentar igår. hade ju dessutom KÖPNU 600 och då ingick frakten, den är  nu uppe i 510kr med 11 ½dag kvar!!

då har ju dessutom köparen valt själv om de vill rekomendera försändelsen för 50kr mer. vid 800kr el. mer i vinnande bud bjöd jag på "rekomendations" avgiften men köparen bet. fortfarande frakten.
  • Viktorsmamma
    Aprikos skrev 2010-08-26 12:22:03 följande:
    JIPPIE!!!!
    Jag skrev ju häromdagen att mitt paket från Scenker tagit lång tid på sig att komma, och att jag skrivit ett arg mail för att dom aldrig ringde tillbaka till mig. Idag fick jag ett brev från Schenker, först trodde jag att det var en stämning eller nått, haha. Men det var det verkligen inte! Det var ett brev där dom bad om ursäkt för att det tagit mer än 6 dagar och en trisslott, som jag vann 10.000 på... X2!!!!!! Tjohej så det kan gå :)
    ÅH men grattis!! tänk om man hade den turen!!

blir att köpa trisslott idag kanske?
  • Viktorsmamma
    h80 skrev 2010-08-26 18:18:00 följande:
    nån som har fört över pengar från swedbank till handelsbanken nån gång? jag har en köpare som inte lyckas
    konstigt, de gör jag OFTA då sambon och jag har handelsbanken resp. swedbank.

hon måste ju ha skrivit in kontonr och clearing fel? :S
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-08-26 18:22:31 följande:
    Jag vet inte riktigt, iaf inte med mössa och vantar... Jag fyndade en pop vintermössa för 10 kr (utrop) i förrgår, iofs liten stl...
    okej.

hmm.. kanske sätter 10kr i utgångspris för säkerhets skull, så man inte ger bort de för 1-10kr iaf
  • Viktorsmamma
    Pixxi skrev 2010-08-26 18:48:50 följande:
    Jag hoppas det, min dator vill  inte logga in här och varnar för 5 hot som det står. Men vad ska man tro. Jag kör virus sök så hittar datorn inget på FL
    jo de gjorde min dator med, har bytt virus program nu då de "gick ut" igår och nu hittar den inte längre några hot.

har du Norton?
Svar på tråden Traderatråden nr 16