Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-06-24 09:58:04 följande:
    Orka ta sig till Gekås bara.. NOT.
    Men Gekås är ju superroligt! Jag är där var och varannan vecka
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-06-24 10:07:53 följande:
    Har bara varit där en ggn för ett par år sen.. Tja det var ju helt ok.

Men det är ju en resa på 50 mil totalt (dit och tillbaka) så det blir ju inte direkt lönsamt att köra dit för att handla cykeln. Då åker jag hellre till Biltema 1 mil bort.
    Bortsett från cykelgrejen så har Gekås byggt ut(med nyinvigning på måndag),slopat skräpet och blivit riktigt bra dvs sälja vanliga märken till oftast bättre priser.
    Kanske dags för en ny tur på semestern
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-06-24 10:09:31 följande:
    Suck... Har tänkt sälja en typ Fisher P leksak, men så hittar jag inte alla bollarna... Typ 2 av 4 eller vad det nu är. Jobbigt! Alla såna små tillbehör har ju alltid en tendens att "försvinna" på nåt mystiskt vis - speciellt när man SKA ha tag i dem...
    Vilken FP är det? Tänkte på det där med bollantalet..Är ju FPnörd
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-06-24 10:30:16 följande:
    Instämmer Gekås är ju superkul!
    Ska ju dit i eftermiddag och stannar tills på lördag
    Smultron du har inga roliga tips på vad jag ska fynda? Glad
    Det fanns många fina stretchiga leggings för 29,95 när vi var där i tisdags, sen köpte jag caprileggings i bra "molofärger" i stl 92 för 34,95- de funkar finfint som långa leggings på min Lova
    Dessutom fanns det många roliga sällskapsspel för mindre barn, fler barnböcker än tidigare och klassiker såsom alla halvanböckerna,alfons m.m
  • Smultronhjärta
    Virrpirr skrev 2010-06-24 10:32:48 följande:
    Köpte precis en tröja på "Köp nu" av dig smultronhjärta Tungan ute

Har letat länge efter en turkos molntröja. Har den i rött och tycker de är så himla fina och somriga...

Betalar in här strax..
    Tack

Jag går och packar även om den inte kommer förrän på måndag
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-06-24 11:00:23 följande:
    Ja det är ju inte FP egentligen, bara den "typen". Tror den heter PLAYSKOOL, en sån "boll hopper" eller vad det heter. Har gett upp för stunden, hittar inga bollar..
    Ah den som suger batterier tokfort Då kan jag säga att det är fem bollar i den
  • Smultronhjärta
    snappi81 skrev 2010-06-24 20:30:41 följande:
    www.tradera.com/Superfin-set-fran-MOLO-med-by...

Är inte detta samma person som vi diskuterade runt häromdan, ang budtrissning? Kollade hans avslutade och där ligger mycket riktigt samma objekt som sålt till en som budar på den nu med...
    Men vad fan! Han får fortfarande hålla på trots att han är nära kompis med Jenny och fleraSkrikandes
    Anmäler igen nu då....
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-26 08:12:06 följande:
    Grattis! Men hur 17 tänkte Smulron på avsluttiden där Drömmer. Gissar att det blev slarvfel i nån pro...
    Nej nej..Det blev en omstart på den auktionen och jag till och med sänkte den för att bli av med den.
    Grattis!
  • Smultronhjärta

Voj voj...imorgon så ska det enligt mail trilla in en massa pengar så imorgon lär jag ha det svettigt med mitt packande..Idag fixade jag inte att klippa och klistra så det fick bli svarta hundbajspåsar men då hann jag posta innan kl 13

Köp-nu är gooooood shit

• Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2010-06-27 21:47:11 följande:
    och när du känner för lite mer pengar så är det bara att du mailar mig så kommer det...för nu tycker min plånbok att jag shoppat nog av dig
    Jag går och väger på en gång Svarar i din gb snart....
Svar på tråden Traderatråden nr 16