Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-06-20 22:07:10 följande:
    Hmm.. jag funderar just på om jag anmälde mig eller inte... Borde ju rimligtvis ha gjort det för jag visste ju om kampanjen, men kan man kolla det så här i efterhand?

Åhå ett köp nu, alltid kul.
    Just ja..saknade ett köp-nu på en av dina auktioner där Hade tagit den direkt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-06-20 22:18:12 följande:
    Kan ni ge mig en hint/tips på vad OK-pris är för ett köp-nu på småfolk-tshirtar som är i fint skick, sparsamt använda?
    Mellan 129-149 brukar jag sätta beroende på skick
  • Smultronhjärta

*8 köp-nu senare går jag och lägger mig*

Hoppas att jag vaknar upp till i allafall ett till

• Smultronhjärta
    Bellevue skrev 2010-06-20 22:38:42 följande:
    Ett tog jag..."Chantelle-67" För över pengar imorgon

Sov gott!
    Åh Grattis- superfina

Natti natti...
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-06-21 09:53:50 följande:
    fick utgångsbudet på vårt luftgevär igår, yeye. hoppas nu de drar iväg iaf lite då de är 1 vecka tills de går ut =)
    Du bör få post idagSolig
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-06-21 17:01:02 följande:
    fick post idag du fick 5or på allt och bra rekomenationer i omdömmena!

super fina kläder, tackar igen så mycket!
    Gulle dejSolig
    MejaKiZnic skrev 2010-06-21 18:35:33 följande:
    Har avslut idag Förvånad många som ligger lågt tråkigt nog men man vet ju aldrig Solig

-Idag tog jag körkortet {#emotions_dlg.flower} som jag kämpat med det, är lyckligast i världen just nu!
    Stort GrattisSkål
  • Smultronhjärta

Gaaaah- jag har skickat fel Det tog mig många år innan jag lyckades med detta konststycke.. Så nu har jag ringt en köpare och hoppas att det går vägen nu..Turligt nog vet jag tack vare mitt hästminne vad som har felat och att jag har läst fel i plocklistan..har en tendens att se fel där iblandObestämd

• Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-21 21:53:41 följande:
    Åh nej! Det är också min mardröm, trodde jag gjort det en gång men det hade jag som tur inte. Men är det bara normala och trevliga köpare så borde det ju inte vara något problem kan man ju tycka.
    Ja usch vad jag grämer mig Dock ska jag skicka denne köpares vara imorgon så då skickar jag med extraporto där. Jag är just nu jäkligt tacksam att jag vet vad som har skickats fel och till vem..att jag iaf inte har rört ihop allt och inte vet något alls!

Nu har jag beställt nya mailingbags för nu stod jag utan och när jag skulle klippa och klistra,skriva av från plocklistan så läste jag på fel rad- blir så sur på mig själv.
Svar på tråden Traderatråden nr 16