Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-08-16 14:48:12 följande:
    Ja det borde ju itne vara så svårt att sy en lite större bara. Vilket är huvudomfånget måntro?

Ja de kan jag ju göra, lägger in en bild i mitt galleri här på FL nu.
    gillade mössorna tyvärr var det lite för "tjejjiga" mönster för sonen då hans pappa är lite känslig. men skulle nog också köpa av dig om de fanns andra mönster/färger och för ca 48-50 i huvudomfång =)
  • Viktorsmamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-16 15:02:36 följande:
    Har två till tyg som ska sys ikväll tänkte jag:) Kanske lite mer unisex där Flört Men mest lite tjejiga tyger tror jag att jag har.
    Jag gillar lite otippat den vita med röda blommor faktiskt. Sen så är ju svart och vita prickarna med rosor helt underbara! Faktiskt sålt 3 st av dem redan.
    ja, de var super fina verkligen. men säg till när du gjort dem, så får jag se om ja köper nån, är en mössoman, men han börja hålla mig lite i skinnet, hittade vintermössorna förra veckan och sonen han ha alla fortf. så blir väl att utöka sortimentet i lådan bara
  • Viktorsmamma
    Virrpirr skrev 2010-08-17 20:36:42 följande:
    Gött! Tradera går riktigt bra nu tycker jag!
    ja de börjar gå bättre. fick  åka ut lite tröjor ikväll, prolistern funkar fortf. felfritt för mig.
    MiniM3 skrev 2010-08-17 20:38:11 följande:
    Trevligt då fick du med bra för lindex jeansen :)
    jo jag var lite orolig igår då de låg på ynka 6kr!!!!

men nu vart jag lugn =)
  • Viktorsmamma
    HonSomVet skrev 2010-08-18 19:28:23 följande:
    MIna kavat-kängor och andra vinterskor går superdåligt på Tradera. Dvs inga bud alls och knappt några besök ens.  Nästan så jag har lust att avsluta auktionerna och lägga ut dem i slutet av september igen.
    vilka storlekar?
  • Viktorsmamma
    HonSomVet skrev 2010-08-18 19:44:51 följande:
    Små storlekar bara. Kavat i strl 19 och 20 och Superfit i samma storlekar!
    ajdå.. letar vinterskor i 21-22 beroende på innermåtten i skorna..

sonen har nu ca 12cm fötter så behövs väl 14i innermått då va? de enda vinterskorna vi har hemma som vi fick av brorssonen är i 23 (15.3cm i innermått) så de är alldeless förstora i vinter troligen =/
  • Viktorsmamma
    HonSomVet skrev 2010-08-19 22:07:08 följande:
    Ja jag har lagt ut en overall och har varit ärlig. Tydligen. Overallen är en overall som jag LÄTT skulle sätta på mitt nästa barn utan att tveka. Den är har inga större skavanker. Uppenbarligen så tycker inte tradera det. I dagsläget ligger den på 2 kr. Tyst
    vilken storlek? =)
    snappi81 skrev 2010-08-19 22:16:06 följande:
    Nån av er som har en overall till en kille ute i 86? Letat och letar men hittar inget som duger/känns bra...
    jag är också ute efter en i 86! men jag har ingen brodska med min då sonen kan ha sin 80 från förra året nu men några cm växmån. + att vi har ett termobyxa + 3i1jacka set också. men vill ju ha extra så man kan ha en på dagis.
Svar på tråden Traderatråden nr 16