• h80

Traderatråden nr 16

Åh, min snälla sambo var iväg o köpte lådor till mig igår. Nu på morgonen har han fixat med hyll- o låd-system, Så nu har jag lådor för sånt som ska läggas ut, sånt som är utlagt men utan bud, utlagt med bud, avslutade auktioner som är obetalda, betalda som ska packas o packade som ska skickas. Sååå fint det blev Glad

• h80
    StaffenAssar skrev 2010-08-22 09:57:37 följande:
    Vilken snäll sambo! {#emotions_dlg.flower}
    ja, visst är han (eller så är han bara trött på alla kläder som ligger överallt) Glad
  • h80
    MiniM3 skrev 2010-08-22 12:03:39 följande:
    www.tradera.com/auktioner/malinkaunitz

Avslut ikväll {#emotions_dlg.flower}

Jätte fina lurvar från höstens kollektion av molo .. fri frakt vid köp nu Flört
    hm, funderar på en av dina auktioner, är du inloggad på fb?
  • h80
    StaffenAssar skrev 2010-08-22 13:28:43 följande:
    Nu har jag fått ut en massa mössor, inneskor/mockasiner och tre par skor, får se hur det går. Inbillar mig att mössor och sådant är svårsålt? Kanske bara är för att jag sällan kollar i den kategorin själv...
    usch, säg inte så Glad jag har roecis laddat prolistern med massa mössor
  • h80

ska lägga ut ett klädpaket med blandade kläder o märken. det får ju inte plats med så mycket i rubriken, så vad är viktigast? märken eller typ av plagg? Det är blandannat pop, katvig, lindex

• h80

vad hade ni satt för utropspris på ett klädpaket 80/86 med 19 plagg?

• h80
    maugu skrev 2010-08-22 18:40:06 följande:
    Har just nu lagt ut massor med DVD-boxar, lite tjejinriktade som Dirt, Desperate, Army Wives , NCIS, barnflmer mm till bra priser. De flesta är bara kollade på en gång så i nyskick..en del del nya oxå..Har rensat rejält i filmhyllan Påminner om mina MOLO, har sänkt priset på en hel del:

www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=...
    länken fungerar inte
  • h80
    x karin76 skrev 2010-08-22 20:16:43 följande:
    1 kr?
    tror faktiskt att jag gör det, vet inte vad jag ska sätta annars
  • h80
    x karin76 skrev 2010-08-22 20:24:52 följande:
    Fina paket brukar alltid gå bra verkar det som.
    mmm, vet inte om mitt är så fint direkt
Svar på tråden Traderatråden nr 16