• h80

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-07-31 15:50:12 följande:
    oj haha vilket misstag, vet ju att de stavas som du sa, hade bråttom då de las ut :-P
    h80 skrev 2010-07-31 15:02:47 följande:
    jag har avslut ikväll o imorgonkväll, har inga bud på de flesta än, så jag hoppas också på mer bud Glad
    hoppas på de jag med, länka till dina så får ja se vad du har för något =)
    här är mina
    mest tjejigt, men finns en del till killar också :)
    http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=annah
  • h80

grön pop ws overall i 74, vågar man sätta 1kr i utrop eller ska man sätta det man minst vill ha?

• h80
    Pearl22 skrev 2010-07-31 20:12:19 följande:
    Är det den fina limegröna från i våras? Jag tror nog du kommer få mer för den om du lägger ut den för 1 kr än om du sätter högre utropspris. Höga utrop skrämmer många köpare och nu är det ju dessutom guldläge att börja lägga ut fleecekläder....
    ja, det är den, jag chansar
    sålde precis en ws jacka på köp nu, så det verkar ju vara läge för fleece som du sa
  • h80
    Stormis skrev 2010-07-31 20:33:44 följande:
    Vilken längd tycker du att den satt bäst på? Eller rättare sagt, vid vilken längd blev den för liten?
    overallen?
    den är ny, köpte den i vintras när den kom, var gravid då o tyckte den var sååå fin. men nu när det blev en tjej så vill jag ha en röd istället.
    så jag vet inte riktigt vid vilken längd den passar :)
  • h80
    Kristyr skrev 2010-07-31 21:20:26 följande:
    åhh hade det vart en 80 kanske man kunde ha bytt.. skulle gärna ha en grön men har en röd i stl 80
    80 tror jag hade blivit för stort för min tjej
  • h80

behöver hjälp med prolister, har gjort en annons o sparat den, men hur gör jag för att skapa en ny annons?

• h80

en annan fråga istället :) måste jag skriva om texten för varje auktion? beskrivningen alltså.

• h80

34 nya bud sen igår kväll Glad..........du fyller jag på prolistern

Svar på tråden Traderatråden nr 16