Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    ominte skrev 2010-03-25 13:14:04 följande:
    Osäker. tror inte det? Man kan ju ändra annonsen så länge ingen har budat och ja tror itne det kostar så länge man inte avslutar den föratt stara upp en ny.
    Gick inte att ta bort bilderna
  • Pumanprinsen
    TinaZ skrev 2010-03-25 13:19:25 följande:
    det kanske är så.....men samtidigt så är det ju bra se hur skon ser ut när den sitter på hmmmm.......
    Nu får man se mina inte så vackra fötter ändå,, det gick inte att ta bort bilder
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-03-25 13:29:24 följande:
    Det går inte att ta bort bilder, men det går att ersätta bilder så länge du inte fått bud. Byt ut bilden mot en annan bild, t ex huvudbilden. Visserligen får du två av samma bild, men du blir ju av med den du vill bli av med.
    Det var det första jag försökte med,, men det gick inte
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-03-25 13:49:22 följande:
    Har du fått bud? Annar går det, lovar! Välj Ändra auktion, ställ dig under bilden och välj Ladda upp bild, välj den nya bilden och Spara.Gjorde det själv nyss med, funkade hur bra som helst.
    Jag har inte fått bud..

Vet hur man gör men det funkade inte..
  • Pumanprinsen
    snappi81 skrev 2010-03-25 14:07:55 följande:
    Så va det för mig häromdan med, fick för mig att jag skulle ta bättre bilder och lägga in på vissa grejer. Men det funkade inte. Men efter ett tag så såg jag att den gamla huvudbilden visades i listan, men om man gick in på annonsen så låg den jag ville ha "ut" där istället. T har nog nån bugg..
    Smått irriterande när man vill ändra {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Traderatråden nr 16