Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76

Traderatråden nr 16

Jag paketerar inte innan. Däremot väger jag innan och skriver ut detta i auktionen, vad plagget väger opackat. För att ingen sedan ska ge mig dåligt omdöme på frakten, det har hänt. Och jag har hela tiden följt portotabellen.

• Ellan 76

Åh glad:) Fleecen från Kapp ahl som jag hade och gick ut nu ikväll. den fick jag 130 kr för:) sedan vårjackan för 51 så det var jag också nöjd med.

• Ellan 76
    Jessika: vet inte riktigt, men typ 62/68? Mät med nån annan om du har. Och skriv att det är 3 månader i rubriken så får ju folk själv avgöra:)
  • Ellan 76
    SaraEu: Den kommer han att bli fin i:) Jag köpte den skaljackan som har helt marinblå dragkedja. Tänkte pojkarna får snart börja använda dom. Men det är fortfarande lite för kallt i marken tycker jag för bara skalbyxor.
  • Ellan 76
    Tinaz: ja jag tyckte också det var mycket:) Hoppas köparen blir nöjd. Jag har bara tvättat den en gång och dom få gångerna som sonen haft den så har han bara suttit i bilen. Jag köpte fel strl till fel säsong.
  • Ellan 76
    Scruffy: jag hade nog lagt den på pojk istället.
  • Ellan 76
    TinaZ: Synd man inte är på jakt efter klänningar eller flickkläder, för dom var fina:)

Pumaprinsessan: Tror du inte att dom som ligger högts är mer användbara så det är därför som dom har mera bud?
  • Ellan 76

Så fort småkillarna lagt sig så ska jag packa kläder och lägga på lådan i eftermiddag:)

• Ellan 76
    SaraEU: ja här i Skåne är verkligen våren kommen:) I eftermiddag när vi ska gå ut blir det nog överdragsbyxor och jacka, inga overaller. Imorse vad det lite småkallt när jag följde stora flickan till skolan. Men solen värmer ju nu

OmInte: Oj vad det var mycket "jättegulligt jättefint jättemysigt" i hennes rubriker:)
  • Ellan 76

Vill önska er här i traderatråden en skön start på en måndagmorgon:)

Lite OT kanske men väldigt fin låt, glöm inte ljudet.

">

Svar på tråden Traderatråden nr 16