Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-05-25 18:21:58 följande:
    Hepp här var det lugnt idag. Har avslut ikväll, får hoppas att alla inte är ute och grillar.
    Jag har också avslut Grillar inte men stimmar runt inför Molomekkat som väntar imorgon
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-25 19:19:20 följande:
    Å va skoj ni kommer att få! Ni måste lägga in massa bilder fort som attan i bildis så man kan frossa i dem sen O tveka inte att köpa på dig lite extra cups och badges i stl 80 och uppåt och lägg ut på T sen
    Jontesfru skrev 2010-05-25 19:18:23 följande:
    hittar du en kaninprint i strl 104 som inte är alltför tjejig har du en köpare här....
    {#lang_emotions_dreamer}

Har ju annars en chans till på torsdag...då väntar Ida t och Molo igen{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    maggan75 skrev 2010-05-25 19:24:25 följande:
    Schyyyyyyy jag vill ju oxå åka ju ...........måste kolla runt lite om ngn jag känner ska åka ...
    Ta dig hit och haka på i vår torsdagsbil-vi har plats
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-25 19:25:45 följande:
    Nämen va sjutton! Ska du på en till salg säger du :) De är ju fan att allting ska hända neråt landet, va är de för fel me att ha en molo salg här uppe då!Har du lust att spana lite efter några godbitar till mig  Fast du har säkerligen fullt upp med att shoppa till dig själv och andra iofs.
    Send me an inbox...
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-05-25 19:31:27 följande:
    då ska vi till ögonläkaren o efter det med droppar i ögonen brukar han inte vara så glad. Kanske kanske fredag fm-tidig em skulle man kunna ta sig dit. Brukar det ta lång tid där?
    njae..jag är helt fel person att fråga med tanke på att jag gärna går där från öppning till stängning{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-05-25 19:37:44 följande:
    hade jag gärna också gjort... ska på fest som börjar kl 17... men de bor 10 min från brofästet så man kan ju bli upphämtad på Malmö syd... funderade bara om det var lönt att åka för några timmar
    Har man en tid att passa så är det ju givevis fullt möjligt att klara av en salg på några timmar..allt hänger på hur pass suuugen man är och hur mkt pengar man har tänkt spendera.

Man är oavsett alltid lika nöjd men det man kommer hem med! Jag handlade för 2500 på min första salg och sist för något femsiffrigt men har varje gång varit lika glad för det jag hittade
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-05-25 19:54:02 följande:
    ska nog inte åka. maken min blir galen om jag köper mer tror jag. Köpte en Molo fiskarprint tröja innan idag o när han såg vad den kostade... tror han skulle svimma. (han tycker HMs priser är höga)
    Men din make har ju rätt med tanke på hur risigt andrahandsvärde HM har

Molos salgpriser är dessutom fullt överkomliga...Min man älskar Molosalg eftersom det blir en vinna-vinnagrej-jag får åka på salg och han får extra mycket fjäsk veckorna innan
  • Smultronhjärta
    Lejån skrev 2010-05-25 19:59:57 följande:
    Men jag vill också bo i södern och åka på salg!! *avis som f*n* Är det ngn katvig salg också, och isf finns det någon som ska dit?
    Den är i juni och jag hoppas att jag kommer dit
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-05-25 20:25:55 följande:
    haha så  han har rätt? hursom köper jag inte där... tycker de ser så hemska ut efter bara några gånger. Bättre då att köpa bättre saker på tradera...
    Ja han har rätt i att HM är dyrt! Men han borde däremot inse att Molo är rätt billigt att äga förutsatt att man har disciplin att sälja det vidare
Svar på tråden Traderatråden nr 16