Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    nericia77 skrev 2010-04-26 11:17:17 följande:
    nu har jag fått min popjacka o skjorta till min son, så nöjd.var lite nervös där ett tag, att man betalat en del för jackan, man vet ju aldrig om man blir lurad . alltså namnade kläder, det tycker jag man får räkna med. det e ju faktiskt begagnat man köper, annars om man inte vill ha det så får man nog maila innan eller köpa nytt .o är de namnade så går det ju att stryka över o sen fixa egen namnmärkning.
    Skönt att det gick bra
  • Pumanprinsen
    julanta skrev 2010-04-26 12:11:51 följande:
    jag förstår ingenting! Jag har nu vägt kläderna jag plockat ut till ett tjejpacket, så länge stoppade jag det i en papperspåse och då visade vågen på 6,5kg.Kollar jag då på postens paket står det att frakten ligger på strax under 200kr... men så mkt kan väll inte frakten vara på?? andra som lagt ut klädpaket på tradera har ju en frakt på ca 50-80kr...är jag helt koko eller ? :S
    Ska du skicka nåt som väger så mycket så är det bästa att skicka med Schenker eller Dhl.

http://privpakportal.schenker.nu/privatpaket2/calculate.aspx?tradera=1

http://www.tradera.com/shipping/dhl_package_types.aspx

Hade jag varit dig hade jag försökt skapa paket som inte väger mer än 5kg
  • Pumanprinsen
    September09 skrev 2010-04-26 12:12:58 följande:
    Fråga:Ingen faktura har skapats den här månaden? Brukar få mail om det. På mina sidor finns bara en summa men ingen skapad faktura med OCR nummer så som det brukar vara. Skapas inte fakturorna 1g/månad?
    Ja har redan fått min, maila om fråga.. det är bäst så inget händer
  • Pumanprinsen
    Miss Maya skrev 2010-04-26 12:46:42 följande:
    Överdragsbyxor går ganska högt med tanke på vad de kostar nya. Har sett flera överdragsbyxor från Lindex, som kostar 149 i nypris och på Tradera har de nästan kommit upp i samma summa med frakt. Förstår inte varför man inte köper nytt då...
    Kanske slut i butiker
Svar på tråden Traderatråden nr 16