Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Pixxi skrev 2010-08-29 18:28:12 följande:
    Jag haft många 0 som budat på mina auktioner många ggr, och de har alltid varit mycket bra o trevliga
    Jag har nästan bara bra erfarenheter också av de med lite omdömen. Dock så blev det ju strul med en nyss men det löste sig ju tillslut iaf.

Mina avslut börjar om ett par timmar , kika gärna :)

http://www.tradera.com/auktioner/bellabusa
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Asså, va trött jag blir på folk som inte skriver nåt i sina omdömen. Om de inte är nöjda så förväntar man ju att de hör av sig. Sen när de absolut inte kan vara missnöjda heller med grejorna men skriver ändå inte nånting av lathet. Irriterande faktiskt

• Lilla Ego 07

Asså detta måste vara den sämsta T omgången någonsin! Avslut om en kvart och typ bud på 7 av 20 el nåtObestämd

• Lilla Ego 07

Välkommen tillbaka smultron!

Råkade bli ett köp nu här också :) Första Småfolktröjan för L! Du har inte fler i den storleken som ska ut ?Flört

Själv har jag också slängt ut ett gäng annonser ikväll. KIka in och ta er en titt Glad

• Lilla Ego 07
    kram059593 skrev 2010-09-15 10:07:45 följande:
    Skulle nog inte ta köp-nu på den rosa i alla fall! Krypskitiga knän är väll inget en ny overall får av byggdamm?! Känns inte trovärdigt.
    Kollade inte den råsa faktiskt. Men tyckte att de andra jag kollade hade bra priser iaf .
  • Lilla Ego 07

Så där jag. Då var 50 nya fräscha auktioner uppladdade med prolistern då Glad Älskar det verktyget! Smidigt att bara trycka på en knapp liksom :)

• Lilla Ego 07

Såg att de hade en till kampanj idag på T, sälj en vara utan provisionskostnad. Det måste man ju också passa på och uttnyttja så jag hittade raskt två plagg jag kan välja emellan Flört

2 köp nu och bud på 3 av auktionerna. En hyfsad början iaf men hoppas ju såklart på mera Glad

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-09-18 18:05:03 följande:
    Vad kul!
    Har också fått lagt ut lite...
    Kollade dina auktioner i förmiddags och blev så full iskratt när jag såg att det var en halskrage du lagt ut och inte en kjol som jag först trodde
    HahaGlad Du menar den från Plastisock :) Ja den ser nästan ut som en kjol på bilden faktiskt.

Fick 2 köp nu till här så det rullar in sakta med säkert. Nu ska jag bara se till att pengarna inte köps upp utan stannar en vecka på kontot lagom till salgen Flört
Svar på tråden Traderatråden nr 16