• h80
    snappi81 skrev 2010-05-27 15:11:05 följande:
    Kan få ut orderlappen från schenker igen? Mitt bläck tog ju naturligtvis slut så den är inte läsbar men kan skriva ut den på ett annat ställe. Men jag vet att genom dhl kan man  inte få ut "streckkods" lappen igen, är det likadant på schenker?
    det går att skriva ut igen, finns en länk i mailet
  • h80

avlsut ikväll, vissa går bra, andra inte

• h80

2 av mina auktioner är uppe i mer än vad de kostar att köpa nya, o de finns i affärerna nu, är inte det konstigt?

• h80
    ominte skrev 2010-05-27 19:25:25 följande:
    Dina auktioner går riktigt bra ser jag Kul!
    ja, fast jag hoppas att de går upp lite till, det mesta har varit dyra inköp {#lang_emotions_smile}
  • h80
    Olivers Mamma skrev 2010-05-27 20:24:49 följande:
    har de redan haft avslut?hittade ingen som var vansinnig överpris
    den ena har haft avslut, sen tänkte jag på bamsetunikan som kostar 129kr, den är uppe i 180kr
  • h80

suck..........en månad sen jag betalade o fortfarande inga kläder, säljaren svarar inte på mail, sms eller telefon

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-05-28 11:15:46 följande:
    hur ser hennes tidigare omdömen ut då?
    några neg, men det verkar som om hon ta väldigt lång tid på¨sig att skicka, kanske ska vänta lite till
  • h80
    x karin76 skrev 2010-05-28 22:17:48 följande:
    Skittradigt.. Finns inte så mycket man kan göra gissar jag? För att nämna nånting trevligare: Fick fina shortsen idag, tack! Passar mycket bättre i storlek, så nu kan vi använda dessa i sommar. Kanoners!
    Tack själv, det var ett bra byte {#lang_emotions_smile}
  • h80
    charmmiss skrev 2010-05-29 22:25:03 följande:
    någon som har tips på hur man ska få bort tuggummi under skosulan på dotterns crocs.  stoppade in dem i frysen men det funkade inte kanske någon som har bättre förslag
    går det inte bort med varmt vatten bara?
Svar på tråden Traderatråden nr 16