Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

väntar4an 2010 skrev 2010-04-22 10:31:25 följande:
    det ska finnas en omulott klänning till denna jag har settet
    Ahh ,,, sött
  • Pumanprinsen
    Alcarinque skrev 2010-04-22 10:43:25 följande:
    Hallå alla kloka....Jag har fått mail från Tradera om att jag själv måste stänga mina auktioner. Pust och stånk men felet är mitt (även om jag faktiskt inte visste om det innan).Problemet är att jag redan fått bud på dem och då går det ju inte att ta bort dem? Hittar ingen info på deras hjälp-sida om detta heller...Nån som vet?
    Har du fått bud så kan du inte avbryta auktioner.
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-04-23 08:07:35 följande:
    Ungefär samma här...Dessutom, försöker lägga ut lite vuxenplagg som tröttnats på eller som aldrig blir använt.. men folk verkar inte köpa vuxenkläder på Tradera knappt alls om det inte är helt nytt och av ett känt märke.. eller har jag fel?Vuxenplagg för 1000 kr eller däröver går ofta inte att sälja ens för 100 spänn även om det är beg i nyskick så fort det inte är något superpoppis märke (Odd Molly, Hunky Dory, osv osv), klart det är enklare att sälja barnkläder då för där verkar det mesta gå att sälja - även sånt med hål/blekt/fläckar/namnat/osv. Är det någon som lyckas med vuxenkläder, ge gärna bra tips. (Misstänker problemet ligger som så ofta numera i det ENORMA utbudet på Tradera, plus att det är så billigt att gå och handla nytt på HM i stället att ingen vill ge över 100 kr för ett "osett plagg".) 
    Jag säljer vuxen kläder och som du säger, är det inte märke får man inte mycket för det..
    Men jag är nöjd om ja får 10kr för icke märke, slipper ha dom hemma iaf
  • Pumanprinsen
    Päron1986 skrev 2010-04-23 16:22:00 följande:
    Hur tycker ni att det har gått att sälja skor på tradera? Har många, många skor som behöver "bort" och inbringar de någon krona blir jag glad!Det är strl 36-37-38sedan har ja lite piercingsmycken, hela isfolket osv
    Mina skor har hamnat mellan 10-80 kr beror på märke och sånt.
    mage06 skrev 2010-04-23 16:41:51 följande:
    Tack! Superfräsch och sitter som en smäck Jag har precis sålt ett par och är supernöjd sen har jag ett par som ligger med ett bud på utropspriset 99 kr. Jag tror på högre utgångspris om det inte är ett mycket attraktivt märke på skorna Det mest underliga tycker jag är att begagnade Converse går så högt Jag skulle själv aldrig buda på ett par såna...man blir ju ofta ganska varm i såna Nu väntar jag inte på några paket, känns lite underligt
    Åå va roligt
  • Pumanprinsen

Nu har jag Porlister färdig med både barn och vuxen kläder som snart kommer ut.
    Ni får gärna titta och se om det är nåt som ser konstigt ut. Man blir så blind ibland

• Pumanprinsen
    Pumanprinsen skrev 2010-04-24 18:44:48 följande:
    Nu har jag Porlister färdig med både barn och vuxen kläder som snart kommer ut.Ni får gärna titta och se om det är nåt som ser konstigt ut. Man blir så blind ibland
    Inte porlister! hahaha prolist ska det stå
Svar på tråden Traderatråden nr 16