Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

snappi81 skrev 2010-03-24 12:57:39 följande:
    Vad är det för summa vi pratar om då? Överdrivna som verkar va i hetluften just nu eller typ 5kr?
    Hahahah, nä abslout inte överdrivet.. allt från 2-5kr
  • Pumanprinsen
    Ellan 76 skrev 2010-03-25 11:41:50 följande:
    TinaZ: Synd man inte är på jakt efter klänningar eller flickkläder, för dom var fina:)Pumaprinsessan: Tror du inte att dom som ligger högts är mer användbara så det är därför som dom har mera bud?
    Hahahah, men dom andra är jätte användbara när det är fest
  • Pumanprinsen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 12:12:45 följande:
    Fick precis 100 budSka nog ställa mig och stryka för att sen fota grejer som ska ut...
    Grattis! {#lang_emotions_laughing}
    ominte skrev 2010-03-25 12:32:30 följande:
    Jag tror att det är klacken som avgör. Har insett att det går mode på klackar och just nu är det inne med tjockare klackar på sandaler alternativt platta, så det kanske är därför.Ett tips är att fota skorna utan att ta på sig dem. Jag tror det är lite psykologiskt att man inte gärna vill ha skor som någon annan har gått i, trots att man köper begagnat Det blir liksom bekräftat när man ser skon på foten om du förstår vad jag menar
    Aaaa ska jag ta bort bilderna där jag har på mig dom då?
  • Pumanprinsen
    ominte skrev 2010-03-25 12:42:13 följande:
    Denna säljaren har jag haft problem med. Hon har inte hört av sig efter att jag vann en aution trots påminnelser och har fått massa negativa.www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...Hon har begagnade badkläder ute och jag har anmält för granskning men inget händer. Får man ha använda badkläder ute?
    Vet inte om badkläder men underkläder vet jag att man inte får.
  • Pumanprinsen
    Ellan 76 skrev 2010-03-25 12:53:21 följande:
    SaraEU: ja här i Skåne är verkligen våren kommen:) I eftermiddag när vi ska gå ut blir det nog överdragsbyxor och jacka, inga overaller. Imorse vad det lite småkallt när jag följde stora flickan till skolan. Men solen värmer ju nu OmInte: Oj vad det var mycket "jättegulligt jättefint jättemysigt" i hennes rubriker:)
    I Göteborg är det 12 grader ute nu!!
Svar på tråden Traderatråden nr 16