-
o Axels skor ser nästan oanvända ut... nej inte förra årets sandaler. Axel var så gullig i den, vita o rosa...Mammiztill2 skrev 2010-04-08 20:11:12 följande:ja så som kläder och skor SLITS där är helt otroligt. de leker/kör bilar/cyklar där tårna fram och skaver upp. dottern hann att ha sina hello kitty skor 1 dag där sen var de redan fula! *funny*
-
oj nu känner jag mig verkligen otålig....o det brukar jag inte vara när det gäller vunna auktioner. de kommer oftast rätt snabbt o de flesta som skickar via DHL bokar ju snabbt. men jag vill ha klänningen igår.... betalade igår hon måste ha fått pengarna också då, men hon har inte ens bokat frakten.... undrar om hon vet hur man gör? Hon har aldrig skickat via DHL innan. Undrar om man ska tipsa henne om hur man gör? hmmm hade jag vetat detta så hade jag ju bett att få hämta, ska ju till Helsingborg på söndag...
-
fin men vörliten för min AxelViktorsmamma skrev 2010-04-09 19:54:48 följande:ingen som budar på min jacka jag la ut!! den går ut om 45 minuter och ligger på utgångsbudet 99kr =( Det är ju ändå en popjacka, så vill ju få upp den en bit till, fan! att jag inte la högre utgångsbud!
-
o här har jag klantat till det. Glömde uppenbart att ändra i en auktion... o upptäckte det nu när köparen klagade.... Jag lade upp tre olika efter varandra o kopierade. Jackan o byxan stämde men windstoppern var ju betydligt mer använd o skulle ju tagit bort o lagt till men glömde det. Så nu vil hon ha tillbaka pengarna o det får hon ju, men så irriterad jag blev på mig själv. Samtidigt så stod det ju att den var använd och jag lade ut den för 1kr. o hade den varit i nyskick hade jag ju inte lagt ut en polarn windstopper för det, men så resonerar kanske inte alla... men jag är ju som sagt irriterad på mig själv!
-
Har varit o hämtat klänningen jag vann i torsdags. Åkte dit till hennes kommun för att se sonen spela handboll o hon hade inte lämnat in den än så det gick ju jättebra. fick tillbaka pengarna för frakten. o den var precis så underbar som jag trodde.... GLAD!
Sen har det löst sig med hon som köpt windstoppern som jag glömt ta bort delar ur beskrivningen från auktionen som jag la ut innan. Jag/vi ska till Lund o sjukhuset för en sak nästa måndag o hon jobbar där o hon tyckte det var ett smidigt sätt att fixa allt på, hon får tillbaka pengarna o förhoppningsvis får jag inte neg. och så har vi rett ut att jag faktiskt inte var ute efter att luras utan bara var mänsklig o felade... känns lite bättre nu.
-
henne vill man inte handla av inte.Linastrumpan skrev 2010-04-13 18:52:20 följande:Ja, jag tycker det samma, men hon hävdade att det var jag som är "korkad" och missförstår när jag tyckte det stod klart o tydligt vem som skulle betala frakten....Nåja, alla är inte trevliga tyvärr. Själv hade jag tackat för påpekandet och stått för frakten som ju var ynklig i sammanhangen (12kr)
-
Jag älskar MALA o som köpare kan man göra FYND, men som säljare??? Då blir det nog inga jättesummor man håvar in precis.
-
jag har samma ute fast med 2 t-shirts också å de ligger inte i pris med dem...Hallonmaja skrev 2010-04-28 20:16:17 följande:Vad högt dessa jeans ligger:www.tradera.com/POP-Polarn-JEANS-MED-MUDD-str...Vad kostar de nya i butik? Köpte mina för 245 kr med det var nog stl 92, är väl dyrare från 98 och uppåt.
-
http://www.tradera.com/Polarn-o-pyret-po-p-paket-1-jeans-o-2-T-shirts-strl-98-auktion_302807_111668295Jontesfru skrev 2010-04-28 20:28:06 följande:jag har samma ute fast med 2 t-shirts också å de ligger inte i pris med dem...
-
DHL tycker jag är snabbare än Schenker. om man skickar på mndagen är det oftast framme onsdagen (ett exempel) men om man skickar torsd-fred är det ju en helg emellan... Båda har kollinr som du kan följaHemlighet skrev 2010-04-29 21:54:06 följande:Ni som är vana med olika frakt allternativVilket är snabbast och säkrast att skicka med? DHL eller Schenker??Får man kollinummer med båda och kan följa sitt paket?Hur många dagar brukar det ta?Kostar dom ca lika mycket?Jag har bara fått tradera vinster med post, men nu är det lite dyrare så jag vill vara 100% säker på att varan kommer fram