Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

Traderatråden nr 16

tycker inte namnning spelar ngn som helst roll..det är ju inte den man ser då plagget är på.

Tycker det är en petitess.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3

Tjejer:tips! Sälj av era ev solskyddsdräkter oavsett skick. Otrligt vad folk betalar för dem!
     sålde av en med massor av sand i som inte gick bort och som var laga i grenen-allt noggrannt beskrivet i objektsbeskrivn-den gick för 86 kr! Och snart går en annan ut för 155 kr. (nypris 170 kr).

Verlar även som om solglasögon till barn går bra. Sålde ett par till baby för dryga hundralappen.Nypris 125 kr.

Vet inte folk dessa saker ju finns tnya till nästan samma pris???

• HäxanSurtant3

Jag har nyss blivit moster igen till en liten flicka, 2 veckor sedan. Frågan är om det är värt kolla in tradera för nyfödd flickkläder? Vill helst ha nya saker ...Föräldrarna är lite kräsna och min syster jobbar på ett stort klädföretag so inköpare så svårt bräcka de priser hon kan handla för...men man vill ju ge ngt ändå till sin systerdotter.

• HäxanSurtant3
    Viktorsmamma skrev 2010-04-09 22:29:50 följande:
    www.tradera.com/Mega-trojpaket-strl-80-Bl-a-p...tipsar er, strl 80 på allt i princip eller alla är som 80 strl.mässigt. behöver bli av med det så om ni vet nån som vill ha tipsa!
    duktig du är fixa beskrivningar på bilderna -jättebra så slipper man fundera vilken sak som avses..
  • HäxanSurtant3
    Mrs B skrev 2010-04-10 09:19:48 följande:
    Men räknas verkligen solskyddskläder till badkläder?Man kan ju ha dem på land också ;)Men visst är det så att man inte får sälja babysimsbyxor heller?
    traderw har aldrig raderat mina badklädes annonser...
  • HäxanSurtant3

Äntligen har loppissäsongen tagit fart! Kul. Fyndade en jättesöt klarröd body POP med en grön blomma på för 15 kr till systerdottern och ett bamsepussel för 15 kr samt en karkel spektakel bok för 10 kr. Strax bär det av till loppis -damkläder säljs.

Verkligen folk fest här istan -bra kultur det är så mkt loppisar här. Imorgon bakluckeloppis. LOVE IT! Så slipper man trista frakt avgifter....och genrellt mkt längre priser än på tradera.

• HäxanSurtant3
    MejaKiZnic skrev 2010-04-16 22:01:31 följande:
    Hur går det för er på T, har inte varit inne här då T verkar bara går sämre och sämre....
    det går toppen faktsikt! sålde av en japansk spionkamera för 860 kr...bara en sådan sak.

Barnkläder i alla ära men det är inte där man får in mest pengar tycker jag. Även leksaker har sålt bra på sista tiden, tex en lamazeblomma för 99 kr..
  • HäxanSurtant3
    charmmiss skrev 2010-04-16 23:29:12 följande:
    inte den man fick gratis på BB väl, har isåfall två sycken sådana efter mina tjejer
    nej nej det är en spelande blomma som jag sålda. Nypris ca 200 kr. Jag fick 99 för min.
  • HäxanSurtant3

Har också mäkrt det finns vissa typer av folk som sätter i system inte skriva ut defekter på sian varor och man tror de är i det goda fina skicka som skrivs. Då man påtalar uppenbara defekter får man höra man LJUGER??? Riktigt illa. Det finns många av den typen, inte bara på tradera utan även på blocket och på loppisar.

Typen är solklar...vågar inte skriva ut kriterierna på hur de ser ut/beter sig och andra kännetecken men det är slående genomgående samma typ av personer.

Undviker därför dem. Särskilt på blocket och på loppisar,där man SER sälajren eller hör hur de talar i telefonen.

ALLA ggr har det stämt....

Jag har nu lärt mig vad för sorts typer de är ch som sagt,undviker dem.

• HäxanSurtant3
    Mamma till Simon skrev 2010-04-22 17:39:06 följande:
    Fick denna idag www.tradera.com/VNTEROVERALL-BABY-auktion_302...usch säger jag bara..hällorna var helt uttänjda, haken man hänger upp den med hängde lös på ena sidan, smutsig i rumpan, en gammal napp i bröstfickan
    fast nappen i fickan tycker jag var gulligt bara..
Svar på tråden Traderatråden nr 16