-
Min sons fötter är 13cm och han har storlek 23 i sina kavat detta år, det varierar verkligen beroende på skomärke dock.snappi81 skrev 2010-04-14 13:06:30 följande:Ja det känns så nu när man kikat runt lite, lillfisen går inte än så det handlar om att bara sitta i sandlådan med dom typ. Tror jag chansar på 21 då är dom ändå förstora, dom han har nu är det 19 på och dom är i minsta laget.
-
Har visserligen bara 3 auktioner ute, men välkomna in o ta en titt ändå
http://www.tradera.com/auktioner/lilyanna
-
Hade precis avslut på 3 auktioner och jag är fantastiskt nöjd ! Hade satt köp nu på alla från början och slutsumman slutade högre på alla 3 så jag kan som sagt inte vara annat än nöjd !
-
Jippie, har äntligen fått ny färg på stjärnan
Köpte mig en ny åkpåse till sonens bugga igår..hoppas nu att jag blir nöjd när den kostade så mycket pengar med!
-
Antar att du menar mig?Hannah74 skrev 2010-09-06 15:28:11 följande:Vad betalade du för den? Sålde just en grå för 620 och tyckte jag fick "för mkt"!
Jag betalade 650:- för min, en paul frank åkpåse, dem kanske är lite dyrare? *novis på buggatillbehör* -
Eftersom det alltid ska vara 15 siffor så ska du innan kontonumret börjar lägga till nollor o på så sätt få ihop 15 siffor allt som allt.Raira skrev 2010-09-07 06:59:59 följande:fick mitt vinnarmejl om novastar fleecen men kontonumret motogs inte . vi har båda swedbank visst blir det 15 siffror allt som allt med cler. o konto nr . fick hennes till 13
jag som ville betal snabbt ju . men får altså vänta på rätta siffror från henne .
vill ha jackan nu ju . -
Jo, alltså det finns ju dem som bara har kanske 11 eller 13 siffor totalt med clearingnummer och kontonummer, det vet jag...men när då andra personer ska betala in på dessa konton så måste de alltsom oftast ange totalt 15 siffor och eftersom en del inte har det så får man då innan kontonumret lägga till nollor tills man kommer upp i dessa 15 siffror...då stämmer det.
-
Okej, fine...men eftersom en del säger att dem inte kan betala för att deras internetbank säger att det är fel så gav jag dem bara ett tips på problemet!Nifelheim skrev 2010-09-07 08:58:59 följande:Fast på swedbank behöver det inte vara 15 siffror. Jag har betalt till swedbank konton med 13 siffror och har inte behövt lägga till några nollor.
-
Det är så jag måste göra med annars säger min internetbank ifrån.HonSomVet skrev 2010-09-07 12:11:15 följande:Jag måste lägga till nollor mellan clearingnumret och kontonumret så det blir totalt 15 siffror. Kanske skiljer det från bank till bank, andra måste ju sätta nollor innan.
-
Nån mer än jag som hoppas på att Tradera kör någon kampanj snart så att man kan få tjäna lite pengar utan att behöva betala provision till dem?