Inlägg från: September09 |Visa alla inlägg
  • September09

Traderatråden nr 16

Mammiztill2 skrev 2010-04-12 13:09:45 följande:
    har vunnit auktion nattent till lördagen, och på personens personliga meddelande skriver den att pengarna ska betalda inom 2 dagar (om jag minns helt rätt) men jag har inte fått något vinnar mail och skickade mail till dem igår och frågade när ja ska få mitt vinnar mail så jag kan få betala.Sen vann ja en annan auktion, där jag frågade personen om hon kunde skicka med posten i stället för schenker då de skillde 3 kronor.Men har inte fått vinnar mail och inget svar om hon skickar via posten el inte.Och jag hade kontakt med henne 20-30 min innan auktionen gick ut. men hon svarade inte på den frågan. oc inte på frågorna efter min vunna auktion. men de kanske kommer i kväll?!
    Kanske bättre att skicka med Schenker där paketet är spårbart?
    Om det bara skiljer 3 kronor??
    Men det är ju jag det.....
  • September09
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:58:02 följande:
    Voj voj..jag vill ha! Maken är dock fortfarande inte övertygad eftersom jag visst ville ha den dyraste... Inte kan väl jag hjälpa att jag tyckte den var finast och sen har den ju glasflaskor,superbra att ställa fram på bordet
    KÖÖÖÖP!
    Vi köpte vår för 2 år sen och har använt den dagligen sen dess. Gör ca. 3 Liter om dagen. Byter patrión 1g/månad.
    Kööööp!
  • September09

Nu har jag rensat fram lite nya grejer också. Imorgon blir mitt mission att rensa lite till. Finns massor av barnkläder som behöver flytta till bättre behövande .
    Vågade mig på att lägga ut den stickade MOLO suiten. Vågade dock inte utrop 1kr.....

• September09
    Doodies skrev 2010-04-19 09:32:23 följande:
    Måste fråga.. använder ni er av reservationspris? Stod under Hjälpfliken att man ska använda det sparsamt då det kan uppfattas negativt av köpare.Hade dock känts skönt när jag lägger ut en oanvänd polarn overall för 600:- och helst inte vill se den bli såld för typ 100:-
    Jag bjuder inte heller på dem med reservationspris av samma anledning som ovan.
    Sätt hellre ett högre utrop i så fall.....
  • September09
    Hannah74 skrev 2010-04-19 22:30:25 följande:
    Lagt upp tre nya auktioner- vuxenkläder för en gångs skull. Fick hjärnsläpp och höll på att göra bort mej Skrev PVC i stället för WCT i rubriken på annonsen
    Tips om din peak hood:
    Gör ett tillägg om att den är äkta och vart du köpt den. Finns hur mycket kopior som helst av dessa!
  • September09

Suck!
    Nu har det hänt igen! Får hem grejer fulla med fläckar....som det inte stod nåt om. Förstår att vissa saker kan missas...men blir ju så besviken
    Jakten på nya fortsätter!

• September09
    x karin76 skrev 2010-04-20 21:27:21 följande:
    Sånt är tråkigt...Tur det finns gott om nya saker ute också. Man får hålla sig till dem, eller till säljare man känner till.
    Som tur är så var detta en mycket trevlig säljare som erbjöd återköp och satte pengarna tillbaka snabbt. All heder åt såna som kan stå för misstagen!
  • September09
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-22 20:51:32 följande:
    Ett köp nu på en gång det gillar viKan jag behöva med tanke på att jag har en traderaräkning på 800 kr att betala fy sjutton
    Visst är det galet att vi stackare ska behöva sälja våra saker för att ha råd att betala avgifterna till Tradera
  • September09
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 22:17:12 följande:
    min förra var på 2230:- o denna är på 1921:- O nästa lär bli dyr den med om jag bara lyckas få ut allt jag har här, jag drunknar i kläder, kan du inte komma o hjälpa mig lite Men FB-gruppen har iaf sparat lite tid och pengar för några saker.
    Kan du inte länka till FB gruppen?
Svar på tråden Traderatråden nr 16