Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-03-31 18:13:54 följande:
    Så himla fin! Hade velat ha en sån men det är ju inget man kan ha till dagis iom att den inte är vattentät..
    Nä det funkar ju inte... Bara om det är fotografering och fint väder Min stora killes dagis fotar nämligen utomhus, så han har sin röda på fotot från i höstas  
  • StaffenAssar
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 21:47:01 följande:
    Lillan växer så sakta så nästa storlek, den hon har nu 74 den kommer jag nog inte kunna sälja av förrän till hösten  Grejen är att hon fortfarande kan ha en hel del i 68 men nu har jag tröttnat på de plaggen så jag kände mig tvungen att ta ner växalådan i stl 74 nu istället
    Haha, det där känner jag igen {#lang_emotions_dreamer} Min lillskrot har ju haft stl 74 i över ett år, så när han så smått började växa i stl 80 så åkte allt ut illa kvickt, var sååå trött på dem och sååå sugen på allt fint i i växa-lådan
  • StaffenAssar

Ang märkning så kan jag tipsa om taggits, jag fäster dem i tvättlappen och de är superlätta att ta bort sedan. Sedan måste jag erkänna att jag har märkt grejer med penna också, och nog glömt att ange i auktionen någon gång Men jag gör det diskret och isf på tvättlappen, dessutom har jag skrivit i min info att kläder kan vara märkta. Vet att infon inte gäller som objektsbeskrivning, men iaf.

• StaffenAssar
    HäxanSurtant3 skrev 2010-04-01 10:06:55 följande:
    tycker inte namnning spelar ngn som helst roll..det är ju inte den man ser då plagget är på. Tycker det är en petitess.
    Instämmer
  • StaffenAssar
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 14:41:19 följande:
    Provade att lägga ut lite gravidkläder nu. Tog rätt billiga köp nu priser (tycker jag iaf) så får vi hoppas att jag får några sålt. Även om jag ska ha något mer barn i framtiden så lär det ju dröja ett tag och då får jag väl köpa nya isf Nån som har sålt gravidkläder?
    Jag har, tyckte det funkade helt okej. Tex fick jag 140 kr för ett linne som jag köpt på rea för mindre än så...
  • StaffenAssar

Någon mer som är lika puckad som jag och har avslut ikväll? Hur går det för er? Mina auktioner går riktigt dåligt

• StaffenAssar
    Lalalong skrev 2010-04-01 16:22:52 följande:
    Har också ikväll och ja... jag är väl inte helt nöjd om man säger så Speciellt en auktion trodde jag inte skulle ligga så här lågt. Får jag den sålt till det priset kommer jag ångra mig oerhört bittert!!! Men, jag får ju skylla mig själv som trodde det var safe med låga utrop
    Trodde också det var safe med låga utrop Trist att det går dåligt för dig med
  • StaffenAssar
    Lalalong skrev 2010-04-01 19:17:57 följande:
    Usch vad deprimerande Min första auktion för kvällen gick sjukt lågt... Vad ledsen jag blir. Men roligt för köparen! Har köpt lite också ikväll! www.tradera.com/Molo-klanning-lila-stars-mudd... Kanske positivt för någon i tråden
    Trist!  
    Mina ligger fortfarande lågt, galonisarna spelar ingen roll, men skalbyxorna känns inte kul alls Får hoppas på ninjor, men folk har väl bättre för sig ikväll...
  • StaffenAssar
    h80 skrev 2010-04-01 20:04:57 följande:
    mina går inte heller bra, tänkte inte alls på vilken dag det var idag
    Trist!  
    Nä, jag tänkte inte heller på det först...
Svar på tråden Traderatråden nr 16