Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Traderatråden nr 16

Mammiztill2 skrev 2010-04-06 20:40:49 följande:
    skulle nog beh. era åsikter om mina auktioner med. men vågar inte lägga ut alias här, så här öppet
    skriv ditt alias i din presentation
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Pixxi skrev 2010-04-07 17:53:45 följande:
    Nu la jag in "gnäll" bilder på kläderna jag fick hem idag. De som var Välbevarade.
    var
  • Buttelina
    Pixxi skrev 2010-04-07 17:54:50 följande:
    I bloggen ligger bilderna Glömde det...
    jahaaa hmm klänningen kan man kanske lätt missat? såg svagt ut på bilden.. men alltså leggingsen hade jag INTE accepterat. jag hade klagat!
  • Buttelina
    OBSOBSOBSOBS

LÄS LÄNKEN OVAN!!! mailet som många fått är INTE fråna TRADERA
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2010-04-09 15:27:43 följande:
    Fick hem idag. Men lite besviken, för den är inte lurvig alls utan helt.... platt. Nåon som vet om man kan lurva till lurvar på något vis? Torktumla?www.tradera.com/molo-lurv-overall-gra-rosa-st...
    du kan prova att tvätta den med sköljmedel och sen torktumla ca 10min på hög värme. sen låta hängtorka resten..
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2010-04-09 15:43:34 följande:
    Tack!
    vissa torktumlar den helt torr men jag vågar inte det tycker torktumlare sliter så på kläderna
  • Buttelina
    mariahammarberg skrev 2010-04-11 09:39:48 följande:
    tycker inte att det gör ngn skillnad... varför skulle det vara bra att hålla dem på olika tider? Betalar man inte för att ge exakt sluttid. Som gratis val finns väl bara auktion 1-14 dagar....
    jag hatar när folk sätter samma tid vill jag ninja på två auktioner så går det ju inte jag ninjar alltid
  • Buttelina
    pyret11 skrev 2010-04-11 09:44:45 följande:
    Måste fråga en sak köpte två Villervalla Mössa med Stjärnor på tradera men nu när vi skulle tvätta dom så fanns det inget tvättråd är det nån som vet hur dom ska tvättas jag menar 30 eller 40  grader min son älskar dom och nu måste dom tvättas.
    jag tvättar alltid i 40
Svar på tråden Traderatråden nr 16