Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-06-10 21:01:00 följande:
    Tack
    Hoppas bara att andra tycker det också, har ju inte direkt låga utrop denna omgång  
    gillade rosa pikén från HM, och skulle gärna ta den på köpnu men var lite häftigt köpnu pris, eller =S för mig den kostar 69kr ny på hm. eller har jag fel? men la den i minneslistan iaf..

Men måste ha er åsikt nu!

Denna auktion, är de aldeless för "tjejjigt" om man tex tar militär gröna baggy byxor el. svarta shorts till på en kille?

http://www.tradera.com/HELT-NYTT-RANDIGT-LINNE-I-HALLONROTT-ROSA-FRAN-KATVIG-ST98-auktion_302801_114086730
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-06-10 21:19:04 följande:
    Jaha, oj, har ingen aning om vad de kostar nya Tyst
    Kan man ändra köp nu om ingen lagt bud?
    jag tror det, jag köpte en likadan till sonen på HM ny, förra sommaren i 68, då gav jag 69 för den iaf =) sen om de höjt priset för iår vet jag ej
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-06-11 10:25:05 följande:
    Wohoo, ett bud till! Är nu uppe i hela *trumvirvel* 2 bud. På 16 auktioner Drömmer
    hehe, grattis? Flört jag har 8 bud på 3 auktioner av 6 ute, la ut dem igår så är ganska nöjd. hoppas dock att några gamar vill ha skjortorna för en högre summa annars blir nog sambon lite småsur om inte hans dyrskjortor går bra.
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-06-11 14:29:27 följande:
    Tack
    Har ju rätt höga utrop, så egentligen är jag väl inte så förvånad... Men det hade ju varit roligare med fler bud såklart!
    Har postat tröjan nu iaf  
    tackar!!! fick min" vibratone" idag, sånn där som ska "vibrera" bort fett och skapa muskler, heh den var skön att använda iallafall. får se om de ger resultat. gav ju bara 239kr inkl. frakt (betalade 39kr frakt men han hade frankerat 72kr) hehe. =)
Svar på tråden Traderatråden nr 16