Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

MiniM3 skrev 2010-08-10 15:56:28 följande:
    www.husmanhagbergtavling.se
    Rösta gärna på Ängeln Lova med det blonda håret..
    Hennes mamma hade blivit såå glad om dom vann detta!
    ligger 2:a just nu .. 
    Asså det måste ju vara nåt fusk med den där hunden! Jättekonstigt att den helt plötsligt kan få 100 röster bara så där....undra vem som skickat in den och på vilket företag den personen jobbar. Nåt konstigt är det ju....
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-08-10 19:39:52 följande:
    Jag har ikväll än en gång fått det bekräftat att Schenker är oproffsiga och att det är många lyckokast att paket hittar hem..
    Min vagn från England hade kommit men var den var visste ingen! Tre samtal till kundtjänst senare lyckades jag få rätt på löp-nr och efter att jag själv fick pallra mig till ombudet så stod där visst ett paket till mig.Dock behövdes det ingen pinkod enligt kundtjänst men det vill visst ombudet ha..så jag gjorde som de sagt till mig dvs hänvisade till kundtjänst. Det gick inte,förrän jag lackade ur
    No more SchenkerSkrikandes
    Nämen va fan! Va är det för skitföretag då! Har bara haft tur att paketen har kommit fram när jag skickat då verkar det som. Kanske nån som vill jäklas med dig där kan man ju börja tro?
  • Lilla Ego 07

Är rätt så nöjd att jag redan sålt mina vinteroverallerGlad Tradera har ju översvämmats med molooveraller nu  ju

• Lilla Ego 07
    trolltriss skrev 2010-08-10 21:33:23 följande:
    DET bästa är DOCK att min ÄR neongrön!!!!!!!!!!!!!!

det är inga fler sådana ute,,,,
    Den är jättefinGlad

Och jag tror nog att det inte är så svårt att sälja molo overaller även om det är många ute iofs. Dock har jag två år i rad lagt ut mina vinteroveraller i juli och de har sålts på köp nu nästan alla direktGlad
  • Lilla Ego 07

Gjorde en miss imorse då ja va väldans stressad. Råkade skicka två paket fast jag inte fått betalt ännuObestämd

Får verkligen hoppas att det är ärliga köpare nu då då de iaf är 300kr de handlar om. En kompis till mig gjorde samma misstag och hon fick aldrig några pengar från den köparen. Men de finns ju en chans att de betalar in imorgon fm el nåt och paketen brukar ju inte komma fram förrän efter lunch

• Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Jag har fått dille på att sy mössor, barnmössor Glad En liten hobby som jag började med igår.

Visst borde man kunna sälja dessa på T? De är ju jättefina och i fina tyger. Om man lägger de rätt billigt så borde man väl kunna sälja lite såna?

• Lilla Ego 07
    Virrpirr skrev 2010-08-16 13:36:55 följande:
    Absolut! Jag har dille på att köpa mössor så säg till när du lägger ut dem Cool
    Det blir nog till kvällen, ska sy några till då, är väl uppe i 16 hittills :) Jag är ju så där, att får jag dille på  nåt då kör jag ordentligt så de kommer nog bli ett 50 tal säkert :)

Har du FB så ligger de jag sålt hittills på min sida el på dansk sidan just nuFlört
  • Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-08-16 13:50:05 följande:
    Jag vill gärna se mössor för här är det en till som älskar mössor! iof har jag mössförbud av sambon just nu då det inte får plats mer i lådorna

Men jag tittar gärna på dem, har fb, danska sidan? vad är det
    Sök på "vi som shoppar danska barnkläder" på FB. Det är en grupp där det säljs en del just danska barnkläder, istället för T för att slippa lite avgifterFlört

Jag själv är ju en mössfantast! Köper gärna hur många som helst. Om sonen själv får välja så vill han ofta ha samma hela tiden fast vi har ett 30 tal mössor till bara honom :)

Fick för mig det häromdagen när jag var inne i en tygaffär och hittade några jättefina tyger, att fan jag tar och syr lite mössor. Främst till mig själv, el barnen, men så kan jag ju sälja några så blir det inte så dyrt med tyget till mig själv.
  • Lilla Ego 07
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-16 13:47:46 följande:
    Det blir nog till kvällen, ska sy några till då, är väl uppe i 16 hittills :) Jag är ju så där, att får jag dille på  nåt då kör jag ordentligt så de kommer nog bli ett 50 tal säkert :)

Har du FB så ligger de jag sålt hittills på min sida el på dansk sidan just nuFlört
    Jag menar så klart, de jag sytt, inte såltFlört
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-08-16 14:03:25 följande:
    vad tar du för dem?
    60kr på FB tänkte jag.

På T tänkte jag lägga ut för 49 och köp  nu 60kr.

Det är väl ok? Tycker själv inte att det är så mycket iaf.

Vissa utav tygerna är förjäkliga att sy i så de tar ett tagFlört
Svar på tråden Traderatråden nr 16