Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    78Misan skrev 2010-04-20 14:39:38 följande:
    här är det trögt det jag säljer säljer jag på köp nu så det är väl bra MEN vill ju bli av med mina saker.
    Såg att det du säljer är mer som företag...
    Jag kan bara prata för mig själv men jag budar aldrig på företag för det är inte där man gör dom fina fynden.
  • Pumanprinsen
    Virrpirr skrev 2010-04-20 14:59:23 följande:
    Oh jisses, ve, fasiken betalar över tusen spänn för några gamla kolor? Säkert nån som samlar men ändå..inget dåligt pris han fick för nåt han hittat i en julgransstrumpa.
    Nä det var verkligen mycket! Ja han måste vara nöjd, undrar om köparen ska spara dom elller provsmaka
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-04-20 21:25:01 följande:
    Ja det har diskuterats här i tråden till och från den senaste tiden.. Inte mycket att göra mer än att sluta eller minska på säljandet.Väntar själv på att trendsales ska öppna i Sverige och lägga en del försäljning där antagligen, får hoppas de håller lägre avgifter för att konkurrera in sig på marknaden.
    Trendsales? Vad är det, aldrig hört talas om det
  • Pumanprinsen
    piiiinkcat skrev 2010-04-21 09:45:24 följande:
    nu är jag här å kladdar igen.... Fråga... om man skall lägga upp typ klädpaket med lite blandade plagg.... skall man lägga dem under Övrigt då?? Eller vad ger mest klick.-- typ en body och ett par byxor
    Ja hade lagt pojk eller flick sen övrigt
  • Pumanprinsen
    piiiinkcat skrev 2010-04-21 09:45:24 följande:
    nu är jag här å kladdar igen.... Fråga... om man skall lägga upp typ klädpaket med lite blandade plagg.... skall man lägga dem under Övrigt då?? Eller vad ger mest klick.-- typ en body och ett par byxor
    Glöm inte skriva tex märken i rubriken, drar till sig mer träffar då
  • Pumanprinsen
    x karin76 skrev 2010-04-21 10:03:57 följande:
    Det är en dansk site trendsales.dk. Man kan sälja och köpa till fast pris eller så får man buda (fast man budar "manuellt" (dvs med inlägg) och inte automatiskt som på Tradera). De ska tydligen öppna i Sverige med, trendsales.se.Brukar både handla och sälja i Danmark emellanåt. Tyvärr är det tokdyrt att handla pga kronkursen (och danskarna tar alltid mycket betalt för utlandsporto).. men man kan ibland göra fynd och hitta saker som inte går att få tag i på Tradera. Lyckades t ex sälja några plagg från Holly's där som gick osålda på Tradera, på Trendsales fick jag dubbelt mot utropet på T. Det är väl fler danskar som söker just det märket, inte lika välkänt i Sverige..
    Aaahh spännande!
Svar på tråden Traderatråden nr 16