Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

brukar oftast  ta en 4:a på allt om lev. tid tar mer än 2 veckor (arbetsdar) så drar jag ner till 3.a om den kommer på mindre än 2 dar tar jag en 5:a.

däremot på objekt besk. brukar jag vara hård om de är fläckar då drar jag ner till en 2:a om de är fläckar som det ej stått om.

ibland om säljaren varit super bra, i allt så ger jag fullt med 5:or =)

• Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-06-09 18:04:33 följande:
    Nu ser jag, söting i fina fynd
    Fast har inte sett några byxor att tipsa om tyvärr... 
    tack, inboxa om ni ser de snälla söta=)

fyndade detta idag, dock var frakten lite hög, men ett nytt linne från gina går på mellan 99-199 i butik, så att få detta för 70kr med frakt var billigt, då jag har 12mil till närmaste ginatricot butik

http://www.tradera.com/Helt-NYTT-vitt-linne-med-tryck-fran-Gina-Tricot-Stl-S-Fra-auktion_162402_113449711
  • Viktorsmamma
    Jontesfru skrev 2010-06-09 20:12:40 följande:
    den har jag själv funderat på till min Axel. Han har ju en kanin så en sån hade ju varit toppen-.
    jo precis, jeans eller svarta short el. några snygga  Nova Star jeans som är baggy! den får stanna i minneslistan för ev. köp=) tack!

hehe  gjorde mitt andra köpnu idag. föll för reklamen på tvshop och köpte en Vibratone på tradera använd 2 ggr. har ju gått ner 18kg nu sen september så måste träna in "fläsket" men har 3 mil till närmaste stad och gym och har inte körkort själv ännu. så blir alternativa lösningar hoppas de funkar bara!
Svar på tråden Traderatråden nr 16