Traderatråden nr 16
kolla gärna in mina auktioner, har en del som går ut vid 23 ikväll sen några som går ut den 3 juni =) hoppas då att sakerna går upp i pris, vissa är det inte äns bud på som går ut ikväll!=(=(
kolla gärna in mina auktioner, har en del som går ut vid 23 ikväll sen några som går ut den 3 juni =) hoppas då att sakerna går upp i pris, vissa är det inte äns bud på som går ut ikväll!=(=(
vart feg nyss, avbröt mina annonser ochtar på mig osålt avgiften hellre än att ge bort 5-6 sakr för 1-10kr om de hade fått något bud nu sista 30minuterna...
har ändå flera saker som går ut strax och 3 st har redan gått upp över KÖPNU priset jag satte i början mest bara för att bli av med sakerna, de va tydligen populärare än vad jag hade väntat mig.
och för att svara på frågan så tror jag den har slutats sälja av nån anledning som jag inte minns varför
yeye sålt för multum idag!
1par byxor 410kr
1piké FredPerry 307kr
och fred perry badshortsen är uppe i 310kr nu och går inte ut förrän strax efter 18 ikväll.
yeye, spräckte 1000kr in till tradera kontot på 1 dag och har dessutom sålt för 500kr tidigare i veckan på småbarnskläder.
åh, nån som har sett Lindex populära "stjärnbyxor" i 92 på tradera? jag orkar inte gå igenom alla oändliga sidor med kläder.
vi har dom i86 och de är ju såååå fina men börjar bli på sista refrängen då de sitter precis nu och jag tyckte de satt snyggast då de va liiite baggy.
hojta i inkorgen min om ni hittar dem! =)