Traderatråden nr 16
Jag funderar på vilken dag som ger mest.. Söndag men då har "alla" avslut och du blir en i mängden.. Jag funderar och funderar
Jag funderar på vilken dag som ger mest.. Söndag men då har "alla" avslut och du blir en i mängden.. Jag funderar och funderar
Vågar man sätta avslut på måndag eller tisdag?
Man blir kanske mer unik då det är väldigt mycket på söndagar. Jag tänkte nog försöka på tisdagar för måndagar är nog många trötta efter veckans första dag..
är det dags att sätta ut overaller?
Finns många på fb som letar filtar finns nog även en filtgrupp där de byter och säljer filtar.
Går klädpaket bra?
Har nu lagt upp stora barn kläders paket med utropspris 1 kr hoppas att jag får mycket för dem...
Ni som köper vuxen kläder vad motiverar er mest när ni budar en tröja. på någon eller hängandes på galje / liggandes på filt?
Går dåligt på tradera med klädpaket... Hoppas på lite bud innan söndag...
Är det dummt att sätta ut dam/kvinno herr/kill kläder innan jul kanske bättre i feb/ mars?
Finns massor av grupper
Är det värt att lägga ut barnkläder nu eller ska jag vänta en vecka eller 2 eller någon månad?
Jag tycker det är smidigt med prolistern då kan man sitta på dagen och göra annonser och sen lägga upp det på kvällen...
Vad är det som inte funkar?
Nu har jag äntligen fått upp annonser på t igen... Hittade mycket pop villervalla småfolk mm
Hej på er. Är det dags att sätta ut vårkläder?
Jo det går helt ok för mig, har mycket märkeskläder...
när är det dags att sätta ut vinteroveraller?