Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

Traderatråden nr 16

Jag funderar på vilken dag som ger mest.. Söndag men då har "alla" avslut och du blir en i mängden.. Jag funderar och funderar

• Jessika82

Man blir kanske mer unik då det är väldigt mycket på söndagar. Jag tänkte nog försöka på tisdagar för måndagar är nog många trötta efter veckans första dag..

• Jessika82

Finns många på fb som letar filtar finns nog även en filtgrupp där de byter och säljer filtar.

• Jessika82

Har nu lagt upp stora barn kläders paket med utropspris 1 kr hoppas att jag får mycket för dem...

• Jessika82

Ni som köper vuxen kläder vad motiverar er mest när ni budar en tröja. på någon eller hängandes på galje / liggandes på filt?

• Jessika82

Är det dummt att sätta ut dam/kvinno herr/kill kläder innan jul kanske bättre i feb/ mars?

• Jessika82

Är det värt att lägga ut barnkläder nu eller ska jag vänta en vecka eller 2 eller någon månad?

• Jessika82

Jag tycker det är smidigt med prolistern då kan man sitta på dagen och göra annonser och sen lägga upp det på kvällen...
    Vad är det som inte funkar?

• Jessika82

Nu har jag äntligen fått upp annonser på t igen... Hittade mycket pop villervalla småfolk mm

Svar på tråden Traderatråden nr 16