Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

maggan75 skrev 2010-07-30 18:20:40 följande:
    Är det  ngn ide att lägga ut meandi nu när höst kollektionen kommer snart ???
    Jag hoppas på det iaf för jag har några tröjor i stl 98/104 och en massa babyhängselbyxor som jag tänkte lägga ut här snart. Det brukar väl alltid vara folk som vill ha gamla kollektioner el?
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-07-30 19:33:39 följande:
    ja hängslebyxorna går väl alltid bra...sålde ett par bruna med moln på i våras för 340kr (tror jag) kan säga att jag blev väldigt nöjd för jag hade köpt dem och en matchande body på T för 100kr
    OJOJ de va mycket :) Dessa är inte några moln dock. Tror molnen sålde slut rätt tidigt i kollektionen så det va kanske därför. Iofs fattar jag inte hetsen efter moln, jag tycker de är rätt fula faktiskt, men det är jag deFlört
  • Lilla Ego 07
    summertime123 skrev 2010-07-30 20:20:28 följande:

hallå! Jag har tagit en rejäl tradera break och funderar på när det är bäst att lägga ut vinterkläder o skor? I slutet på augusti eller senare kanske? Hur gör ni andra?

Jag har redan sålt mina vinteroveraller Flört De fick jag bra betalt för tycker jag.

Det ända som jag inte lagt ut ännu är 2 par vinterkängor.

Hur bra brukar dessa gå? Har ett par viking svarta i jättefint skick stl 28 samt ett par vintcent svarta (läder med ullfoder) också dem i 28. Vad kan man få för såna måntro? har aldrig sålt skor tidigare
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-07-30 20:37:18 följande:
    ja jag har också sålt 2 vinteroveraller, 2 vinterjackor och en skaljacka...har gått riktigt bra också Glad
    Har för mej att jag fick ungefär 200kr för mina eccoskor/goretex stl.27 förra året och de la jag nog ut lite försent också
    Oki ja men då kanske det lönar sig att lägga ut dem snart då. Som sagt så är de ju i jättefint skick och tål att användas absolut av minst ett barn till så det kan ju vara en idé att försöka sälja dem då.
  • Lilla Ego 07

Nu har jag lagt ut några vinterkängor om nån är intresseradGlad

• Lilla Ego 07

Måste ta mig i kragen och fixa en prolist här snart. Har massa kläder som inte inbringar riktigt lika många slantar per plagg än de jag redan sålt. Känns alltid jobbigare att lägga upp annonser med billigare plagg än dyrare, lika jobb för mycket mindre pengar ju Glad

• Lilla Ego 07

By the way. Har ett par Pop röda skalbyxor i stl 74 som jag själv köpte på T i våras. Inser att de inte kommer att användas på lillan då jag redan har 2 helt nya skaloveraller. Hällorna är dock trasiga under, de va de när jag köpte också. Är det för liten storlek för att få nåt på T eller? Tror jag gav 150 spänn el nåt själv.

• Lilla Ego 07
    HonSomVet skrev 2010-08-06 21:54:25 följande:
    Jag kollade nyss Mamma till Simons auktioner och hon har ett par skalbyxor från pop ute i stl 74. De är redan upp i 250 kr.
    Oj då! Ja då känns det ju absolut värt att lägga ut. Nu är ju hällorna trasiga men de kan man väl lätt byta ut. Tror de är i toppskick annars så. Kanske kan lägga köp nu på 200 el nåt så kanske nån nappar.
  • Lilla Ego 07

Nu lycades jag få ut några fler auktioner. Fick fixa med en hand då lillan är lite kinkig och vill sitta i knätGlad

Bla molo bodysuits med gamla kaniner och lamm

• Lilla Ego 07

Fan va segt det går på T! Har 24 annonser ute men bara 4 bud. Är alla fortfarande på semester eller? Det regnar ju en massa så folk borde ju ha tid att sitta framför datorn och shoppa tycker jag juGlad

Svar på tråden Traderatråden nr 16