Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

Traderatråden nr 16

Nån som vet var länken är till "Anmäl dig" för att slippa osåltavgifter på auktioner som läggs upp idag..???

★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76

Men det är ju sjuuuukt kasst att det inte går att hitta kampanjen om man tittar på Traderas sida - Aktuella kampanjer..

Varför har de kampanjer överhuvudtaget om det inte går att se/hitta dem..???

• x karin76

Vann lite fint idag..

Pop skaljacka http://www.tradera.com/POP-Polarn-Skaljacka-Jeansbla-Stl-86-auktion_302782_111278110
    Pop skalbyxor http://www.tradera.com/POP-Polarn-Skalbyxa-Overdragsbyxa-Rod-Stl-86-auktion_302782_111276819
    Kik-kid shorts http://www.tradera.com/Frottéshorts-fran-KikKid-i-stl-86-auktion_302793_111269918
    Meandi-tunika http://www.tradera.com/Tunika-med-kronor-fran-Me-I-Meandi-stl-74-80-auktion_302758_111255541
    Kik-kid topp http://www.tradera.com/rosa-omlott-troja-i-frotté-fran-Kik-kid-Kikkid-stl-86-auktion_302779_111252650

Inte speciellt billigt.. men fint iaf. Tyvärr går allt i min minneslista dyrt verkar det som...

• x karin76
    Stormis skrev 2010-04-25 22:11:07 följande:
    God kväll!Kikar in med obligatoriska inlägget att även jag fick upp lite nya auktioner idag när det var gratis osåltavgift:www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Jag har ju inte fotat nåt så den enda auktion jag lagt upp är utan foto... Får lägga in ett i morgon, för jag gissar att jag får inte bud omgående med tanke på utropspriset, om ens alls...
    StaffenAssar skrev 2010-04-25 22:10:50 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att folk börjar köpa sommarkläder, så nu har jag slängt ut lite. Bra x karin76 att du bekräftar min teori lite
    Har handlat sommargrejer lääänge. Tyvärr hinner jag säkert tröttna på en del innan det är sommar, så får det åka ut på T igen. Jag är en riktig kassako för Tradera, tyvärr..
  • x karin76
    h80 skrev 2010-04-26 08:26:20 följande:
    Har fått en fråga från en från schweiz som undrar om jag kan öppna upp en auktion så att hon kan bjuda på den. KOstar det nått extra? bankavgifter o så?
    Det brukar gå att välja för köparen att kryssa i på sin bank då hon gör överföringen att hon står för alla ev extraavgifter. Då kostar det inget för dig.

Så du kan ju svara att det är ok att hon budar om hon står för ev extraavgifter från banken, och sen maila supporten så de öppnar auktionen för internationella budgivare.

Har aldrig varit nåt problem för mig då jag fått betalning från utlandet (Finland, Holland, m fl.)
  • x karin76
    mage06 skrev 2010-04-25 22:49:27 följande:
    Oh, den där jackan är jättefin! Den går knappt att få billigare nu Jag har den till båda tjejerna och det tyget är supersmidigt! I like!Jag försökte också slänga upp lite auktioner i panik trots feber och halsont men Prolistern vill inte...som det är då och då. OTROLIGT irriterande!!!
    Ja jag har en blå/röd/vit stickad mössa som dottern ärvt av mig från när jag var liten som kommer passa så fint till.

Så den röda jackan jag hade hemma redan får hitta ett nytt hem, har ingen användning av två skalisar..
  • x karin76
    h80 skrev 2010-04-26 08:44:13 följande:
    hon skrev redan i mailet att hon skulle betala alla eventuella extra avgifter. Så jag provar att maila tradera. Tack
    Låter lyxigt med schweiziska budgivare.. Varför hittar dom inte till mig?
  • x karin76
    AochJsMamma skrev 2010-04-26 07:50:16 följande:
    Godmorgon!!!Avslut ikväll, för första gången med höga utrop, och det går ju lite sisådär..men har inte lust att skänka bort kläderna heller...MEN nu har jag en fråga.. TYcker att framförallt Molo och Småfolk går sämre nu, men hur är det med POP? Har en hel del av sonens utrvuxna kläder som ska ut, mkt från POP, och när jag kikar på avslutade tycker jag att de verkar gå ok fortfarande? Vad tycker ni? Hade ni vågat ta 1 kr då, för det är i ärlighetens namn bra mkt roligare när det händer nåt med auktionerna...
    Pojkkläder vet jag inte, har inte handlat på länge.. men Pops tjejkläder tycker jag har gått helt ok på sista tiden, åtminstone om det är storlek 80 eller större. De jag haft i minneslistan har aldrig blivit "fynd" (inte tokdyra heller iofs, men ingen har slumpats bort).
  • x karin76
    Pumanprinsen skrev 2010-04-26 09:37:09 följande:
    Vad tror ni? Hinner man få packet från schenker på fredag om man lämnar hos ombud idag efter jobbet?
    Troligtvis, men det beror på var i landet man bor. Från Skåne till Stlm går det rätt fort, men vidare upp till Norrland brukar ta tid.
Svar på tråden Traderatråden nr 16