Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

JohannaOMikael skrev 2010-11-13 07:10:30 följande:
    Har haft ute en ny molo overall med utropspris på 500:- är det för mycket? får verkligen inte den såld :(
    storlek o färg?
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2011-01-05 16:25:27 följande:
    Åhh det var l ä n g e sen jag hittade en auktion som jag SKA HA, sådär att maxbudet får vara gaalet högt...
    Men nu så är ordningen återställd och auktionen är fint placerad i min minneslista
    oooh spännande, lova att du länkar sen när du vinnit!

Ska lägga ut lite auktioner i helgen tänkte jag, men shit vad svårt det är att få till det där sablans fotandet
  • AochJsMamma

ska lägga ut lite auktioner, men tvekar.. kör alltid på 1 kr men frågan ör om jag vågar det..? höga utrop istället kanske?

• AochJsMamma

Tack för era svar! Jag laddade pron med 7 auktioner nu, har int ehaft tid och ork att fota fler idag. Men blir 1 kr på Molo och höga utrop på Småfolk och IdaT då dessa tenderar att gå smäre (iaf innan..). Får hålla tummarna at Molo inte går urkasst nu då! jaja, har ju ca 1 1/2 timme på mig att ångra mig o sätta höga utrop även på dem..

• AochJsMamma

kikade lite på de auktioner som finns ute nu, känns tveksamt så tror faktikst att jag kör som dig Tessie.. har ingen lust att det går för lågt heller.. inte så förtjust i höga utrop annars för det drar inte lika många budare, men vågar nog inte chansa utan ändrar...

• AochJsMamma
    Sophie81 skrev 2011-01-16 19:44:35 följande:
    är det ngn som vet nypriset på Villervalla-mössa? Jag har ju flera stycken men helt glömt bort vad de kostade.
    är det 99 kr eller 149 kr? Är det 99 kr satte jag nog för högt köp nu.
    är lite olika, beroende på..men många kostar 129 har jag för mig..vissa mer vissa mindre. VV mössor brukar dock gå ganska bra så...
  • AochJsMamma

veliga jag har tänkt klart, blev 1 kr på molosarna o högre utrop på resten. Skönt att ha fått ute lite, ska fota resten imorgon då jag ändå är hemma o vabbar.

Lurvar etc bör man vänta nån månad til med eller?

• AochJsMamma

sommarkläder tar jag oxå i mars/april

lurvar, WS, skalkläder i feb

• AochJsMamma
    lilyanna skrev 2011-01-18 19:19:42 följande:
    Nån mer än jag som hoppas på att Tradera kör någon kampanj snart  så att man kan få tjäna lite pengar utan att behöva betala provision till dem?
    oooohhh yeah.. då banne mig ska det ut en hel hög.. Men blir iofs kanske bara de tre första eller liknande..jaja.

Mina auktioner går faktikst helt ok! Känns skönt. Några har gått på Köp Nu, och 1 kr går uppåt, budar på ganska bra.. imorgon ska jag fota lite och få utr mer tror jag.

Fråga: har två par Nova star haremsjeans. De som är till våren, lite tunnare  utan foder. Tycker ni att det är för tidigt att lägga ut dem? Kanske bättre att vänta lite? Eller vad tycker ni?
  • AochJsMamma
    lillälva skrev 2011-01-21 06:26:17 följande:
    Har ni nåt bra tips på var man kan köpa snygga mailingbags till rimliga priser? Vill inte ta extra för emballage, men insåg idag när jag hämtade ut ännu ett paket i en dåligt ihoptejpad citty-grosspåse, att det inte är så kul för köparen. Man får negativa vibbar innan man öppnat lixom...
    jag köper alltid av Magasin glag. Superservice och jättesnabb leverans! Hon säljer både på T och har en webbshop.

Mina auktioner tickar sakta uppåt, ska få ut lite mer imorgon tänkte jag. Dock får skalkläder o WS vänta lite till...
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
Svar på tråden Traderatråden nr 16