• h80

Traderatråden nr 16

leson76 skrev 2010-04-21 12:37:22 följande:
    Vart förvånad när jag såg vad de senaste jackrona från po.p gått för! Verkar vara tillfälle att göra kap! Är det inte hög tid att köpa vårjacka nu...eller är det den stundande snön som avsräcker (iuhhhh)
    ja, de går inte speciellt bra.............ångrar nästan att jag la ut min nya
  • h80

Vet inte hur jag ska göra. vann 2 auktioner i söndags av samma säljare o mailade o frågade om samfrakt, men har inte fått nått svar. Jag vill ju betala henne, men jag vill inte betala för mycket. vad hade ni gjort?

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-04-21 14:05:03 följande:
    sms:a??
    Pumanprinsen skrev 2010-04-21 14:05:01 följande:
    Hade mailat igen..
    har mailat 2 gånger o även kontaktat henne via hennes andra auktioner. Men smsat har jag inte gjort, det ska jag göra :)
  • h80

suck, fick precis hem en jacka som jag köpte på tradera. Skulle vara i perfekt skick. Men den är grådassig vid ärmsluten o trasig.

• h80
    Hannah74 skrev 2010-04-21 20:31:31 följande:
    Hur var det nu igen- fick man skriva i sina auktioner längst ner" se gärna mina andra auktioner, har mkt molo, polarn och meandi ute i olika storlekar! "
    nej, du får inte nämna andra märken
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-04-25 19:57:44 följande:
    mailade givetvis denna säljare och sa att jag ville ha kompensation, fick inget svar mailade igen och sa att jag skulle lämna negativt om jag inget hört ifrån han innan måndag, då fick jag detta svar   HEJ MIN VÄN !JAG HAR VARIT BORTREST OCH SER TILL MIN FÖRVÅNING DITT BRYSKA AGERANDE. HAR DU KLART FÖR DIG ATT DET ÄR BEGAGNADE ARTIKLAR VI HANDLAR MED. I ANNAT FALL BÖR DU KÖPA NYA PRYLAR. DET ÄR MIN DOTTERS BARNKLÄDER JAG HJÄLPER TILL ATT SÄLJA OCH JAG VET HUR NOGA HON BRUKAR VARA. OM DET LÅG EN NAPP I EN FICKA VAR DET ETT MISSTAG.DU FÅR AGERA SOM DU VILL ....DET FINNS JU MÖJLIGHET ATT ÄNDRA MITT OMDÖME OM DIG SOM KÖPARE OCKSÅ. DU SYSSLAR MED PETITESSER. Han är numera spärrad hos mej och negativt har jag också lämnat...fy för sådana säljare!!!
    det låter precis som svaret jag fick när jag köpte en jacka i nyskick som var jättesliten
  • h80
    tessum skrev 2010-04-25 20:50:23 följande:
    Hur är polarn o pyrets skaljackor i storlekarna?Tänkte försöka ninja en ikväll
    stora, men lätta att använda även om de är stora. Min tjej har en 80 som passar bra o en 92:a som också passar.
    Lycka till
  • h80

Har fått en fråga från en från schweiz som undrar om jag kan öppna upp en auktion så att hon kan bjuda på den. KOstar det nått extra? bankavgifter o så?

• h80
    x karin76 skrev 2010-04-26 08:42:32 följande:
    Det brukar gå att välja för köparen att kryssa i på sin bank då hon gör överföringen att hon står för alla ev extraavgifter. Då kostar det inget för dig.Så du kan ju svara att det är ok att hon budar om hon står för ev extraavgifter från banken, och sen maila supporten så de öppnar auktionen för internationella budgivare.Har aldrig varit nåt problem för mig då jag fått betalning från utlandet (Finland, Holland, m fl.)
    hon skrev redan i mailet att hon skulle betala alla eventuella extra avgifter. Så jag provar att maila tradera. Tack
Svar på tråden Traderatråden nr 16