Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    Tingelingstar skrev 2010-04-15 14:30:47 följande:
    Hur ställer ni er till kläder ni får hem som är namnade men att det inte har framgått i beskrivningen?Andra gången på 2 veckor det har hänt mig...
    Tror nånstans att man får räkna med det om inget står på auktion.
    För att vara säker är det bäst att fråga innan man lägger bud.
  • Pumanprinsen
    charmmiss skrev 2010-04-15 14:47:15 följande:
    ikväll har jag avslut på kavat skorna hoppas de stiger lite till, har iaf fått bud på allawww.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Vad många skor du hade
    Barnen som inte använt dom eller köp och sälj
    Tingelingstar skrev 2010-04-15 14:48:39 följande:
    Det är i för sig sant men trist att behöva maila varje gång man lägger nåt i minneslistan.
    Det förstår jag men tidigare sagt så kan du bara kladda över namnet eller sy ny på
  • Pumanprinsen
    Stormis skrev 2010-04-15 15:19:43 följande:
    Tror att det är 30 dagar, sen skickas det tillbaka till dig och du får lösa ut det. Schenker tar 50 kr vet jag... Så om det är nåt litet är det ju bättre att strunta i det och "bara" förlora pengarna. Är det nåt dyrare får man hoppas få igen lite av den avgiften på nästa auktion .
    Jag hade ett bäddset som jag sålde för ett tag sen som jag nu förstår varför jag fick hämta!!
    Trodde hon skicka tillbaka det men då hämtade hon aldrig ut det?
    Sjukt, ja la bara ut det igen.
  • Pumanprinsen
    Stormis skrev 2010-04-15 15:38:35 följande:
    Om du tror att du får mer än 100 kr nästa gång så hade jag ju då hämtat det, annars bara "glömt" den affären. Trist. Bra koll på kontot ?
    Hahaha, inte direkt?
  • Pumanprinsen

Äntligen fått betalt för konsoler som gick ut den 24 mars.
    Jag bad henne faktiskt maila mig när hon hade vilket hon inte gjorde, så tur att man va inne och kolla på banksidan.

Henne spärrar man.

• Pumanprinsen
    mage06 skrev 2010-04-16 08:17:57 följande:
    Hej hej! Nu har jag fått denna www.tradera.com/Odd-Molly-kofta-stl-1-Lovely-... från en ledsen säljare vars man glömt paketet i bilen. Hon bjöd på rekommenderat som kompensation, var inte det urgulligt!? Superfin var den, happy, happy! Ha lagt ett bud hos dig
    Just det, det var den
    Så fin!

Missa en molly akution igår som jag ville ha
    Vad heter säljaren som du brukar köpa hos?

Jaså! Hahaha vilket av dom?
  • Pumanprinsen
    Den Osynlige skrev 2010-04-16 08:25:38 följande:
    Nu har jag lagt ut mina "första" auktioner.förut hade jag delat konto.men nu har jag skaffat ett eget till slutett bud har redan trillat in.nu ska köpeslistan fyllas på så att man får omdömmen som köpare oxåbara att ni hojtar till om ni vill ha mitt alias
    Hojtar
Svar på tråden Traderatråden nr 16