Men varför väntar ni med att betala?? Jag betalar alltid med en gång efter vunnen auktion...
Men jisses! Jag wappade hem vinsten,kom hem igår och betalade då men säljaren ser inte min betalning förrän efter lunch idag.
Att vänta med att betala är i min värld att vänta en vecka
Ok. Så ni mailar inte när betalningen är gjord då eller? (då vet ju säljaren att pengar är på g) Å ja - tycker också att det var väl hetsigt att maila redan idag Undrade mest hur ni andra gör.
Jag brukar maila såvida jag inte betalar 6 auktioner på en gång,då kan jag ärligt erkänna att jag inte mailar allihop. Jag själv som säljare är inte så petig med att mina köpare ska maila mig eftersom jag ändå kollar av kontot flera gånger om dagen innan jag går till postlådan. Jag vet till och med storsäljare som uttryckligen i vinnarmailet INTE vill att man ska maila efter betalning..
Hej! Har försökt föra över pengar från Swedbank till nordea men det funkar inte?! Har tagit bort alla mellanslag men det går inte ändå... Clearing är 3300 och kontonummret är på 11 siffror... Någon som har koll på hur man gör? Blir galen! Nu mailade hon tillbaka och skrev att det är ett personkonto och att clearingnummret inte behövs men det funkar fortfarande inte ... Ingen här som har Nordea?
Det låter som om det är en siffra för mycket i kontonr om det nu ska vara ett personkonto
LinneaEleonora skrev 2010-04-20 20:18:39 följande:
Jo ska vänta lite till innan jag sätter omdömme. Men såg att en annan kund till henne hade fått sina varor och den auktionen var efter min. Samma varor. Konstigt tycker jag. Tack för tipsen :)
Du har 60 dagar på dig att sätta omdöme så jag tycker att du ska trevligt men bestämt pusha och ligga på säljaren. Den enda som egentligen förlorar på att sätta ett snabbt negativt är att du blir utan pengar,vara OCH får ett negativt tillbaka
Jag har hittat pick-a-boo-skaloveraller på Tradera. Jag är lite lockad att inhandla en sådan till dagis till dottern. MEN, vad kostar de egentligen i nypris på Gekås? Betalar man ett sjukt överpis på Tradera? Å andra sidan... Att åka till Ullared för EN overall lär ju bli dyrt.
Overallerna är slutsålda på Gekås-finns endast enstaka kvar om ens det
Mmm, jag är ändå inte på väg dit, så jag kanske ska satsa på en från tradera ändå. Jag får se det som att den som säljer den gjort en del slitgöra för mig.