Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-04-10 19:34:46 följande:
    Är det för sent att lägga ut en skaljacka? Bättre att vänta till hösten eller vad tror ni?
    Jag tror inte det är försent. Det är ju fortfarande mycket snö i norra delen av sverige och våren börjar ju komma där nu.

sett popskaljackor ute nu som går ut idag som ligger uppe i mellan 250-400kr =)
  • Viktorsmamma
    h80 skrev 2010-04-10 19:55:03 följande:
    höstens modell, köpte den till lilltjejen till hösten, tog en mörkblå eftersom jag tröttnat på rosa o rött. men nu har hon vuxit ur den hon har o behöver en ny o jag vill ha en röd istället.
    =) okej, jo alltså du får nog en del för den. jag gav 450kr för min som var köpt i höstas ny med lappar. dvs 200kr billigare än i butik.

Säljaren hade inte tagit bort realapparna från den och hon hade gett 485kr för den. så hon blev säkert nöjd med=)
  • Viktorsmamma
    ominte skrev 2010-04-11 09:52:11 följande:
    Är inte folk intresserade av kavat-sandaler till sina barn? Jag hade ett par mörkblå sommarsandaler med 20 kr utrop och avslut imorgon. INGA bud kom in så jag har avslutat den för jag tänker inte skänka bort dem till nån okänd.
    köpte mina kavatsandaler för någon vecka sen för 30kr
    de verkar nog inte gå bra än. vänta tills maj kanske.

Fötter växer ju extremt ibland så folk vågar kanske inte handla sandaler ännu
  • Viktorsmamma
    Yosa skrev 2010-04-11 21:04:56 följande:
    Jättefina!Min sambo blir orolig när sonen (2år) vill ha nagerlack och storasysters rosa badrock på sig!
    hahah ja de kan jag förstå

sonen fick en docka från öppna förskolan i fredags då vi flyttar och varit där 2-3ggr per vecka sen han föddes ville dom ge han nått!

Sambon var skeptisk tills hans mamma var på besök igår och berättade:

"Mats hade flera dockor och lekte med dockhus när han var mindre"

då blev han allt tyst {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Traderatråden nr 16