StaffenAssar skrev 2010-08-26 08:20:48 följande:
Nu har jag fått ett mail från en köpare som köpte en tröja på köp nu, hon skrev att tröjan var "rätt noppig" samt att den "stank sköljmedel" som inte gick bort i tvätten, att hon bara ville tala om det. Om man köper begagnat tycker jag att man får räkna med att plagget är tvättat på annat sätt än man själv gör, och om det är viktigt för en och inte står i beskrivningen så får man väl maila och fråga innan man budar... Men, men, mailade tillbaka att det var tråkigt att hon inte är nöjd och att jag kan ta tillbaka den om hon inte vill ha den, får se vad som händer.
Ähh folk är så jäkla petiga, jag har oxå fått kläder som "stinker" sköljmedel men vadå, det är ju bara tvätta dom igen så går det bort. Jag tål inte alla sköljmedel men för det kan jag ju inte begära att andra ska sluta tvätta sina kläder i en viss sort..! Tycker det har varit flera hos mig med som gnällt om att kläderna är noppriga/tvättslitan och då skriver jag ändå ut det tydligt i annonserna om det är så.. Det finns ju folk som ska klaga på allt..
Tvivlar på att hon kommer skicka tillbaka den, känns som en sån som bara vill klaga lite!