Inlägg från: snappi81 |Visa alla inlägg
  • snappi81

Traderatråden nr 16

Puffar lite för min fråga jag ställde häromdan men fick inga svar.. Hur är molos rånar luvor i strl? Små/stora? Min pojk har stort huvud och har aldrig köpt nåt i "huvudväg" från molo innan, tex villervallas mössor är alldeles för små för honom, jag har alltid fått köpa mycket större i dessa tilll honom. 

Linus 070808 Lucas 090707
  • snappi81
    Mamma till Simon skrev 2010-08-24 19:14:38 följande:
    fick hem min första härom dagen...var stl.4-5år och sonen är 3½ och den var absolut inte förstor, satt perfekt på honom men han har också lite större huvud...vet inte om det hjälper dej något, hoppas du får fler bättre svar
    Men då låter det som om dom är ganska små i storlek där med, vill inte köpa nån för att behöva sälja den direkt.. Min är 14 mån och det är ju 2år som gäller isåfall för jag tvivlar på att 1år funkar.. hmmm..
  • snappi81
    Mamma till Simon skrev 2010-08-24 19:22:24 följande:
    hon är också 14månader och hennes huvudomfång är väl ca.42-43cm
    din är ju liten jämfört med min, senaste mätning va 49...
  • snappi81

Smultron & Buttelina.

Tack för svaret, kändes som ett okej pris men när man inte har en sussning om vad dom brukar kosta så..  Sonen kommer bli helnöjd iallfall, han älskar allt med stjärnor!

• snappi81
    StaffenAssar skrev 2010-08-26 08:20:48 följande:
    Nu har jag fått ett mail från en köpare som köpte en tröja på köp nu, hon skrev att tröjan var "rätt noppig" samt att den "stank sköljmedel" som inte gick bort i tvätten, att hon bara ville tala om det. Om man köper begagnat tycker jag att man får räkna med att plagget är tvättat på annat sätt än man själv gör, och om det är viktigt för en och inte står i beskrivningen så får man väl maila och fråga innan man budar... Men, men, mailade tillbaka att det var tråkigt att hon inte är nöjd och att jag kan ta tillbaka den om hon inte vill ha den, får se vad som händer.
    Ähh folk är så jäkla petiga, jag har oxå fått kläder som "stinker" sköljmedel men vadå, det är ju bara tvätta dom igen så går det bort. Jag tål inte alla sköljmedel men för det kan jag ju inte begära att andra ska sluta tvätta sina kläder i en viss sort..! Tycker det har varit flera hos mig med som gnällt om att kläderna är noppriga/tvättslitan och då skriver jag ändå ut det tydligt i annonserna om det är så.. Det finns ju folk som ska klaga på allt..
    Tvivlar på att hon kommer skicka tillbaka den, känns som en sån som bara vill klaga lite!
  • snappi81

Nån som vet vart man kan hitta villervallas stjärn mössor? Kikade på deras hemsida men där hittade jag inga och har inga planer på att betala MASSA pengar för en beg!

• snappi81

Bara för att ni sitter och disskuterar uteblivna bet så va jag tvungen att kika på en köpares omdöme.. Och jag får nog se mig i havet efter pengarn för jeansen jag sålt! Visst han har några dagar till på sig att betala eller inte egentligen men jag brukar räkna bort helgen för att va snäll...

Svar på tråden Traderatråden nr 16