Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

Linastrumpan skrev 2010-04-13 14:23:29 följande:
    Om du tog ett KÖP NU och fick detta automatiska vinnarmejl skulle du betalt frakt eller ej??"Totalt belopp att sätta in på mitt konto xxxxxxär slutsumman på auktionen plus portokostnaden jag angett i auktionen i portofältet. (detta gäller ju inte när du tryckt på KÖP NU knappen för då står jag för portot!)"
    Jag hade tolkat det om att säljaren står för frakt då
  • Pumanprinsen
    mage06 skrev 2010-04-13 14:43:01 följande:
    Nee, jag är lite hemlig Men nu kan du komma in... Har ingen länk till Tradera dock Det är den här jag väntar på www.tradera.com/Odd-Molly-kofta-stl-1-Lovely-...Vill understryka att jag köpt en del från säljaren förut och det har fungerat perfekt. Superfint och trevligt inslaget dessutom Hon har väl fått förhinder eller nåt...
    Den var jätte söt.. Hoppas den dyker upp snart.
    Aha tack nu kunde jag snoka
  • Pumanprinsen
    Linastrumpan skrev 2010-04-13 18:36:41 följande:
    Ville bara höra att jag inte är den enda som tolkar så. Det stod inget speciellt i annonsen men sådär i vinnarmejlet. Jag betalade ingen frakt och fick ett undran varför och hänvisade till hennes egna mejl. Då blev hon jättesur och menade att jag var då den första av "massor" av sålda KÖP NU som tolkade det som att hon skulle betala frakten.....Jag tyckte att 12kr inte var nåt att bråka om så jag sa att jag skulle sätta in det också, men fick fler mejl och kände mig idiotförklarad som kunde ha så fel.Ville bara kolla om jag är så korkad som hon vill att jag ska framstå
    Hade jag varit det så hade jag sagt att då måste jag va den smartaste av dom alla då som reagera på henne dåliga sätt att utrycka sig på.
  • Pumanprinsen
    snappi81 skrev 2010-04-14 10:16:45 följande:
    Det gör inget för han har 104! Dom åkte i minneslistan! Tack!
    Postar Vagabond skorna imon, hemma först ikväll. Hoppas det är ok
  • Pumanprinsen
    Mammiztill2 skrev 2010-04-14 10:40:20 följande:
    ja har överdags byxor helt nya ute nu 110 och även till vuxna nya
    Heter du samma på Tradera? för din nick finns inte här eller på länken för nick
Svar på tråden Traderatråden nr 16