Inlägg från: Julia1234 |Visa alla inlägg
  • Julia1234

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-04-02 20:58:08 följande:
    Jag hade testat högt utrop först dvs vad man minst kan tänka sig för dem. Går det inte så kan du ju ge bort dem sen
    Smart där
    Fast många gånger kan jag tycka att högt utrop avskräcker... Att de med lågt utrop oftast går om de med högt i slutändan.
  • Julia1234
    September09 skrev 2010-04-02 21:11:59 följande:
    GANT brukar ju i regel gå bra....men det är klart det är en chansning. Men de som är avslutade tycker jag gått bra.tex.www.tradera.com/GANT-munkjacka-hoodie-stl-62-...
    Ja, jag såg den... Kanske ska börja med att lägga ut den grå och den blå som jag gillar minst. Sparar den rosa Fast den är antagligen den som ger mest
  • Julia1234

Åh.... tycker det är jobbigt när begagnade saker går upp "för mkt". Är så rädd att köparen ska bli missnöjd. Har beskrivit en vara som begagnat skick, men fin. Å det är den. Men i det här fallet tycker jag att min vara är värd drygt hundringen, men så är den uppe över 200....

• Julia1234
    Linastrumpan skrev 2010-04-07 09:48:41 följande:
    Finns det nån mololurvexpert hemma???fick hem denna här om dan : www.tradera.com/Molo-Lurvfleece-i-fint-anvant...Jättefin men tråkigt platt...har för mig att de ska tumlas ett tag efter tvätt. (har aldrig ägt en)  Ska de tvättas med mjukmedel? Vill gärna att den ska bli lite fluffigare... Den var tänkt att passa lillasyster som har 80/86 i kläder men är enorm och räcker till storasyster som har 110
    De blir ju tyvärr platta ganska så fort... De ska torktumlas, vilket kanske hjälper lite grand. Tycker dock att välanvända lurvar förblir ganska platta trots tumling.
  • Julia1234
    TheStar skrev 2010-04-19 16:52:55 följande:
    Ha - har inte tur just nu. Hade ju (och har fortfarande) en med -1 som leder en auktion och har bestämt mig för att inte spärra henne (honom?) för att jag vill tro det bästa om folk. Och nu så får jag bud på ytterligare ett paket - från en som är helt ny på Tradera. Så nu får jag verkligen lita på människor (eller hoppas på sistaminutenbudare). Spännande! www.tradera.com/Startpaket-med-Name-it-Kappah...
    Jag har också haft några "nollor" som vunnit när jag sålt så små kläder. Alla har snällt betalat i tid Tror många nybörjare börjar köpa smått? Ångrar att jag inte hittat tradera när jag väntade förste sonen, man kan ju få hur mkt fint som helst till inga pengar alls
  • Julia1234
    LitenBlomma skrev 2010-04-20 11:01:16 följande:
    Fick oxå mail idag, ett påminnelsemail på nåt jag vann i söndags. Stressade säljare?
    Men varför väntar ni med att betala?? Jag betalar alltid med en gång efter vunnen auktion...
  • Julia1234

Ok. Så ni mailar inte när betalningen är gjord då eller? (då vet ju säljaren att pengar är på g)

Å ja - tycker också att det var väl hetsigt att maila redan idag Undrade mest hur ni andra gör.

• Julia1234

Fy, hade inte heller gillat om nån ringde upp mig... Hoppas pengarna kommer snart så att du blir av med henne

Svar på tråden Traderatråden nr 16