Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-21 18:01:27 följande:
    Händer fortfarande inte såå mycket på mina auktioner som går ut ikväll*nervöst*Ninjade denna sötingen nysswww.tradera.com/Ny-tunika-klanning-fran-meand...
    Nä jag behöver fler bud på en del saker jag me...{#lang_emotions_cry} Men det blir spännande iaf och det är ju alltid skoj{#lang_emotions_wink}
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 18:41:16 följande:
    Hoppas jag verkligen inte! Jag har tänkt lägga ut för 599 och köp-nu 699 så tar de betalt för den så ska jag minsann ringa och gasta! Brukar funka
    Funderar också på att lägga ut våran faktiskt.....men vi konkurerar ju inte om köparena då min är begagnad och en vanlig svart original{#lang_emotions_smile} Räknar inte med att få så mycket men ett par hundra iaf kanske
  • Lilla Ego 07

Nu börjar snart mina avslut, börjar bli allvarligt nervös nu...

• Lilla Ego 07
    Linastrumpan skrev 2010-03-21 19:48:27 följande:
    Var lite sugen på cups byxor men kollade lite på säljarens annonser www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=... ...Den där Tpv19 budar visst på allt, nyreggad sedan 16/3,,,,,osar lite budtrissning. Sånt får mig att avstå!
    den köparen leder en av mina:)
  • Lilla Ego 07

Min fleeceoverall ligger på 185!! de är ju fan 30 % av priset den kostar

• Lilla Ego 07

Fy fan min sprillans nya molooverall gick för 204 kr. Nu går jag å grinar{#lang_emotions_cry}

• Lilla Ego 07

Asså detta var sista gången ever jag har avslut på en söndag!! Usch deprimerande!

Nä hoppas nån annan auktion framöver går riktigt bra annars måste jag vila mig lite från tradera tror jag

• Lilla Ego 07
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:40:01 följande:
    fy vad trist.. Gick de väldigt dåligt?? Jag hade bara avslut på en auktion idag, den gick bra. Vissa saker framöver ligger lite för lågt dock för mitt tycke.. du får glädjas åt de som har gått bra på sistone istället!  (klen tröst, jag veeet..)
    Jo jag vet, och det är ju alltid en chansning{#lang_emotions_smile} blev så deppig över overallen bara, de andra var jag nog iofs rätt nöjd med, inga jättesummor men det funkar
  • Lilla Ego 07

Smultron, tänkte knipa cupid men nån annan hade högre maxbud :) Den gick upp lite iaf.

Vann en fin fin miniapple dock{#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 20:47:32 följande:
    Kikar in mitt i mitt avslut- heelt slut efter att ha zumbat Ska tvinga mig att fixa gratisannonsen nu..
    Är det svårt att zumba eller??
Svar på tråden Traderatråden nr 16